Siedźcie w domach, PROSZĘ.

91. Data: 2020-03-19 13:55:15

Temat: Re: Siedźcie w domach, PROSZĘ.
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> JUŻ??? Wiadomo że wszystko musi potrwać, dziwi mnie tylko precyzja tego
> urzędasa w określeniu terminu.
> ---
> Zapewne ma proceduralny wzor do okresania dlugosci trwania procedury
> wdrozenia albo choc tabelke, chyba ze dostal instrukcje jaki termin POdac ;)

Może... Tymczasem lata mijają a wirusy cały czas nie muszą czuć
zagrożenia., Nie udało się wynaleźć szczepionki nawet wtedy gdy naukowcy
działali dla dobra ludzi a nie zgniłków kapitalistycznych. A tu mamy
oznajmiane że za półtora roku będzie szczepionka na Coronę..
---
Obiecanki cacanki a panika trochem mniejsza, socjotechnika siem klania
A mozezresztom majom szczepionki na wsio i tylKO bogaci i swoi dostajom?
Pooglondaj:
Gadowski na kwarantannie PO POwrocie z USA o tym sKOnd ten covid19
oraz komu i PO co moze siem przydac...
https://m.youtube.com/watch?v=JqSny8O75Qk
https://youtube.com/watch?v=JqSny8O75Qk

92. Data: 2020-03-19 14:04:26

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

---
> PrzeKOnales mnie ;)
> Sprobuje na paznokcie ;P
> Na przelyk bedzie trudniej
> bo jestem absztynent ;)
> Ale mogem plukac i wypluwac ;P

Wypluwać?? - przecie to grzech! Aż taki abstynent? Przecie to nie dla
upijania się a dla zdrowotności.
---
Jak dla zdrowotnosci to umartwienie musi byc! ;P
Zadnych przyokazyjnych pszyjemnozci! O co to to nie!
Ze to niby przyjemne i POzyteczne jak robienie dziatwy? Tfu! ;)
Czyli tylKO POdniebienie POKontentowac zatykajonc nos i...wypluwac wypluwac!
Najlepiej na POwierzchnie wymagajonce odkazenia zeby nie marnowac! ;P
A upajac siem wyloncznie Duchem i wloskim czerwonym winem mszalnym,
lyk raz w tygodniu lub nawet jeden dziennie...Boze wybacz ale Humor masz ;))))

93. Data: 2020-03-19 17:02:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> Wcale. Żmije się zdarzają, jak to w lesie.
> Pies je odstrasza, ale mi ich żal.

> Przed KOncem czego?
> ---
> Twojego, Mojego lub Globalnego -swiata, zycia lub t.p. ;)

A tam. Co ma być, to będzie.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

94. Data: 2020-03-19 19:27:29

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/03/2020 o 16:02, XL pisze:

> A tam. Co ma być, to będzie.

LET IT BE, the Beatles

--
gazebo

95. Data: 2020-03-19 19:28:15

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/03/2020 o 07:14, Trybun pisze:

> [...]
> płukania gardła, idę do monopolu kupuję pół litra, na DRUGI dzień nie ma
> żadnego obrzęku i innych objawów ze strony gardła, jak ręką odjął.
> Sąsiad mi się skarży że ma łuszczyce paznokci na stopie, wydał już
> fortunę na różne specyfiki i nic to nie daje. Polecam mu przemywanie
> spirytusem, nie tym paro procentowym  g*em z aptek a tym normalnym ze
> sklepu. Za kilka dni facet melduje się u mnie z dużą butelką Danielsa,
> do wzajemnego posmarowania gardła.
>
> Reasumując - jak dotychczas nie wymyślono nic lepszego na infekcję niż

zgadzam sie, ponownie sie zgadzam, i jeszcze raz sie zgadzam

--
gazebo

96. Data: 2020-03-19 19:30:14

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/03/2020 o 08:44, XL pisze:

> No bardzo ciekawe, jak on mógł po KILKU dniach stwierdzić działanie na
> łuszczycę paznokci. To nie angina, ktora mija bez śladu. Paznokieć ma
> zmiany, poki nie odrośnie ?

JAK ODROSNIE TEZ MA ZMIANY NIGDY NIE BEDZIE TAKI SAM

--
gazebo

97. Data: 2020-03-19 20:53:43

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Reasumując - jak dotychczas nie wymyślono nic lepszego na infekcję niż
> alkohol.

zgadzam sie, ponownie sie zgadzam, i jeszcze raz sie zgadzam
---
No to gul gul gul ;P
I bul bul bul ;)

98. Data: 2020-03-19 21:01:10

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Na przelyk bedzie trudniej
> bo jestem absztynent ;)
> Ale mogem plukac i wypluwac ;P

Lepsza inhalacja
---
Radzom rozpylac na siem perfuma, bo na alkoholu ;P
Ale wewnetrznie to mam opory, straszny absmak ;)

99. Data: 2020-03-19 21:45:48

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/03/2020 o 19:53, m...@g...com pisze:

> zgadzam sie, ponownie sie zgadzam, i jeszcze raz sie zgadzam
> ---
> No to gul gul gul ;P
> I bul bul bul ;)

dokladnie tak, wlasnie otwieram butelke mojego ulubionego czerwonego wina

--
gazebo

100. Data: 2020-03-19 21:48:44

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> I bul bul bul ;)

dokladnie tak, wlasnie otwieram butelke mojego ulubionego czerwonego wina
---
wsPOlczuje.Samemu w ciemnej.
LodOWce ;)

Kviat widzów TVN ?