Ogłoszenia o pracy dla lekarzy?

1. Data: 2004-08-26 16:37:57

Temat: Ogłoszenia o pracy dla lekarzy?
Od: "Ani" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W związku z oszczędnościami zakładu pracy i redukcji etatów moja Mama
(radiolog z 20 letnim stażem) własciwie z dnia na dzień straciła pracę - czy
ktoś mógłby mnie skierowac na jakies odpowiednie strony www, gdzie mogłabym
czegoś dla niej poszukać?
Chodzi tylko i wyłącznie o pracę w kraju.

Znam strony:
www.mp.pl
www.medicus.lublin.pl

Może ktoś zna coś jeszcze?

Pozdrawiam serdecznie,
Ani :)

2. Data: 2004-08-27 06:27:33

Temat: Re: Ogłoszenia o pracy dla lekarzy?
Od: "robkor" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ani" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
mogłabym
> czegoś dla niej poszukać?
> Chodzi tylko i wyłącznie o pracę w kraju.

Sorry , ale dlaczego tylko w kraju ? Kolejne rządy nic nie robią w kierunku
zatrzymania lekarzy . Wkrótce obudzą się z ręką wiadomo gdzie. Tu
http://www.aerzteblatt.de/v4/stellen/maske.asp jest dobre miejsce do
poszukiwań :) Podszlifowanie języka przy dobrej motywacji to ok 1/2 roku !

Pozdrawiam
robkor

PS.Świeże ogłoszenia są zawsze w "Gazecie Lekarskiej" , regionalnej izbowej
, zerknij też na http://www.esculap.pl

3. Data: 2004-08-27 07:25:17

Od: "Ani" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sorry , ale dlaczego tylko w kraju ?

Z prostej przyczyny - nieznajomość języka :)
Poza tym nie sadzę, żeby 55 letnia Pani doktor miała ochotę się tułac po
świcie "na staroość" :D

Pozdrawiam,
Ani :)

4. Data: 2004-08-27 20:27:09

Od: "robkor" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z prostej przyczyny - nieznajomość języka :)
> Poza tym nie sadzę, żeby 55 letnia Pani doktor miała ochotę się tułac po
> świcie "na staroość" :D

A może by spytać tej pani doktor a nie decydować za nią :-)
Nauka języka to ok. 1/2 roku A specjalizacja wymarzona do pracy za
granicą...
Pozdrawiam
robkor

5. Data: 2004-08-28 07:15:51

Od: "Ani" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może by spytać tej pani doktor a nie decydować za nią :-)
> Nauka języka to ok. 1/2 roku A specjalizacja wymarzona do pracy za
> [...]

Robkor, chyba nie sadzisz, że nie znam własnej Matki???!!! :))
A poza tym jest jeszcze Rodzina, której tez ma tutaj cos do powiedzenia, nie
sadzisz? (i nie pisze o sobie).

pozdrawiam,
Ani :)

6. Data: 2004-08-28 12:34:42

Od: "robkor" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Robkor, chyba nie sadzisz, że nie znam własnej Matki???!!! :))
> A poza tym jest jeszcze Rodzina, której tez ma tutaj cos do powiedzenia,
> [...]

Tak właśnie podejrzewałem tę rodzinę z czymś do powiedzenia :)
Już się więcej nie odzywam ;)

Pozdrawiam
robkor

odleżyny
Krem Rozex...
prośba o kontakt z onkologiem w Brukseli
chirurg - Bydgoszcz
zasilek chorobowy