Ogródek

1. Data: 2000-01-12 17:24:00

Temat: Ogródek
Od: "news.nask.pl" <a...@o...zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś mi podpowie od czego należy rozpocząć prace przy zakładaniu
własnego ogródka.Aposp

1. Data: 2000-01-12 22:11:49

Temat: Re: Ogródek
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co ma rosnąć w tym ogródku?

--
Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-01-12 23:15:59

Od: Maciej Kulik <a...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

"news.nask.pl" napisał(a):

> Może ktoś mi podpowie od czego należy rozpocząć prace przy zakładaniu
> własnego ogródka.Aposp

Niezaleznie od tego co tam chcesz robic zacznij od nawiezienia dobraj
ziemi ogrodniczej. Troche kosztuje ale sie oplaci. No chyba ze chcesz
miec japonski ogrodek zwirowy.
Pozdrawiam Maciej

1. Data: 2000-01-13 08:09:53

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze lepiej najpierw sprzatnac smieci?
Grzegorz

Maciej Kulik napisał(a) w wiadomości: <3...@f...polbox.pl>...

1. Data: 2000-01-13 08:58:45

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Kulik wrote:

> Niezaleznie od tego co tam chcesz robic zacznij od nawiezienia dobraj
> ziemi ogrodniczej.

A skad przeswiadczenie, ze na dzialce gdzie pytajacy chce zalozyc
ogrodek jest niedobra ziemia? Poza tym ...
1. Najpierw trzeba miec gdzie zalozyc ogrodek, wiec trzeba najpierw
kupic/wynajac dzialke.
2. Okreslic jakosc ziemi na tej dzialce, ewentualnie nawiezc j.w.
3. Zrobic plan dzialki i okreslic co na tej dzialce jest i co sie chce
miec - szczegolnie stale budowle ogrodowe, gdzie trawniki, zywoploty,
krzewy, drzewa, jakie gatunki i odmiany roslin.
4. Zaczac wczesna wiosna od wyznaczenia miejsca na stale budowle,
wyznaczyc miejsce na sciezki, zalozyc trawniki - bedzie szybki zielony
efekt.
5. W zaplanowanych miejscach posadzic roslinki.
6. Budowac, przebudowywac, dosadzac, przesadzac, zmieniac itd.

Uwaga: nie jestem wyksztalcony po linii grupy, wiec moglem cos przeoczyc
:-)

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl