Oczko wodne w lokalu

1. Data: 2000-01-12 12:47:04

Temat: Oczko wodne w lokalu
Od: jkumik@ dolnaodra.com.pl szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie:
1. W swoim lokalu gastronomicznym postanowilem zrobic efektowny wystroj tj.
kaskade z oczkiem wodnym i kilkoma karasiami i karpiami.
Jak chcialem tak i zrobilem. Wszystko fajnie wygladalo do czasu. Zaczela mi
bardzo szybko metniec woda, choc caly czas byl wymuszony obiek wody przez
pomke (a na pompce mam dodatkowy duzy filter z gabki) Spotkalem sie tez z
twierdzeniem ze woda metnieje w zwazku ze jest za zimna i ryby wytarzaja
jakies substancje.
Musze sie przyznac ze nie mam termometru i nie sprawdzalem tem. wody -tak na
oko ma mniej niz 18 st.C. Moze tez z tego ze ryby duzo dostaja pozywienia,
choc wszystko zjadaja. Wlewam do oczka kranowe i dodaje srodki do uzatniania
i zapobiegajace rozwojowi glonow i nic -tz. przez tydzien jest dobrze.
Prosze o rady.
j...@d...com.pl

1. Data: 2000-01-13 08:09:54

Temat: Re: Oczko wodne w lokalu
Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Naprawdę mam wątpliwości czy oczko wodne w lokalu gastronomicznym to
efektowny wystrój.
?
Pozdrawiam
Grzegorz

1. Data: 2000-01-13 08:38:22

Temat: Odp: Oczko wodne w lokalu
Od: jkumik@ dolnaodra.com.pl szukaj wiadomości tego autora

Do Grzegorza
Moze masz racje czy oczko w pub'ie jest efektowne, ale moim zdaniem jest
czyms czego nie ma u innych. I milo mi gdy slysze -cyt. "-patrz tam ryby
plywaja!"
Trzeba zaskakiwac ludzi atmosfera, klimatem, wystrojem, ubsluga -bo
konkurencja nie spi.
Jurek Kumik

Użytkownik Grzegorz Karolczak <v...@l...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:mLff4.17634$X...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-01-19 05:48:52

Od: "BERNI" <b...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mogę Ci zaproponować BIO-AQUA srodek do oczyszczania wody w oczku wodnym
który rozprowadzam, także za zaliczeniem pocztowym.Do przesyłki dołączam
kopię atestu. Poniżej parę wiadomości o nim:
Rozprowadzam także środki do utylizacji szamb i ubikacji podwórkowych.
Wszelki kontakt proszę na priva lub telefoniczny ( bardzo mało zaglądam do
grupy).
BIO - AQUA

BIO-AQUA to handlowa nazwa mikrobiologicznego preparatu
BIO-TREAT posiadający atest P.Z.H Nr. III6/502/92, oraz certyfikat
BS/EN/ISO 9002. nr 205 wydany dnia 11 marzec 1996r.
BIO-AQUA służy do naturalnego czyszczenia wody w akwariach, przydomowych
oczkach wodnych, stawach hodowlanych.

BIO-AQUA
- usuwa z wody amoniak
- usuwa odchody rybie i nadmiar karmy
- zmniejsza ilość zanieczyszczeń i alg
- zwiększa ilość tlenu w wodzie
- jest bezpieczny dla ryb i roślin

Rozprowadzany jest w opakowaniach 500 ml oraz do zastosowania w stawach jako
koncentrat w opakowaniach 5000 ml.

I. Dozowanie do akwarium.

Pierwsza dawka ( inicjalna) dwie na 45 litrów pojemności wynosi
10 ml ( dwie nakrętki). Następne dawki ( eksploatacyjne) 1 raz w tygodniu po
5 ml (1 nakrętka). Opakowanie 500 ml wystarcza na około 18-20 tygodni.

II. Dozowanie do oczek wodnych.

Na 1 m3 wody w oczku pierwsza dawka (inicjalna) wynosi 100 ml, a dawki
następne (eksploatacyjne) wynoszą 50 ml. co dwa tygodnie.

III. Dozowanie do stawów. (dotyczy koncentratu)

Na 10 m3 wody w stawie pierwsza dawka (inicjalna) wynosi 100 ml, a dawki
następne (eksploatacyjne) wynoszą 50 ml. co dwa tygodnie.

UWAGA: Wszelkie wodotryski i kaskady poprawiają parametry wody zwiększając
intensywność działania preparatu BIO-AQUA

Cena : 27.00 zł/szt
koncentrat ( 5000ml) - 1300.00zł/szt

Dostawca: Handel artykułami chemicznymi i przemysłowymi
ZIENTEK BERNARD
ul. św. Józefa 33B/11
44-217 RYBNIK
tel.(032)4226435