Odp: Oczko wodne w lokalu

From: "BERNI" <b...@a...net.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Odp: Oczko wodne w lokalu
Date: Wed, 19 Jan 2000 06:48:52 +0100

Mogę Ci zaproponować BIO-AQUA srodek do oczyszczania wody w oczku wodnym
który rozprowadzam, także za zaliczeniem pocztowym.Do przesyłki dołączam
kopię atestu. Poniżej parę wiadomości o nim:
Rozprowadzam także środki do utylizacji szamb i ubikacji podwórkowych.
Wszelki kontakt proszę na priva lub telefoniczny ( bardzo mało zaglądam do
grupy).
BIO - AQUA

BIO-AQUA to handlowa nazwa mikrobiologicznego preparatu
BIO-TREAT posiadający atest P.Z.H Nr. III6/502/92, oraz certyfikat
BS/EN/ISO 9002. nr 205 wydany dnia 11 marzec 1996r.
BIO-AQUA służy do naturalnego czyszczenia wody w akwariach, przydomowych
oczkach wodnych, stawach hodowlanych.

BIO-AQUA
- usuwa z wody amoniak
- usuwa odchody rybie i nadmiar karmy
- zmniejsza ilość zanieczyszczeń i alg
- zwiększa ilość tlenu w wodzie
- jest bezpieczny dla ryb i roślin

Rozprowadzany jest w opakowaniach 500 ml oraz do zastosowania w stawach jako
koncentrat w opakowaniach 5000 ml.

I. Dozowanie do akwarium.

Pierwsza dawka ( inicjalna) dwie na 45 litrów pojemności wynosi
10 ml ( dwie nakrętki). Następne dawki ( eksploatacyjne) 1 raz w tygodniu po
5 ml (1 nakrętka). Opakowanie 500 ml wystarcza na około 18-20 tygodni.

II. Dozowanie do oczek wodnych.

Na 1 m3 wody w oczku pierwsza dawka (inicjalna) wynosi 100 ml, a dawki
następne (eksploatacyjne) wynoszą 50 ml. co dwa tygodnie.

III. Dozowanie do stawów. (dotyczy koncentratu)

Na 10 m3 wody w stawie pierwsza dawka (inicjalna) wynosi 100 ml, a dawki
następne (eksploatacyjne) wynoszą 50 ml. co dwa tygodnie.

UWAGA: Wszelkie wodotryski i kaskady poprawiają parametry wody zwiększając
intensywność działania preparatu BIO-AQUA

Cena : 27.00 zł/szt
koncentrat ( 5000ml) - 1300.00zł/szt

Dostawca: Handel artykułami chemicznymi i przemysłowymi
ZIENTEK BERNARD
ul. św. Józefa 33B/11
44-217 RYBNIK
tel.(032)4226435