Ogródek zimowy

1. Data: 2000-10-31 18:22:50

Temat: Ogródek zimowy
Od: "Miras" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni grupowicze, zbliza sie zima i pomyslalem sobie, ze czas na domowa
zielenine ( nie ma to jak swoje). Natka pietruszki, cebulki. No, z
wychodowaniem tego nie ma problemu ale co z np. oregano? I skad nasionka.
Mam wysypac cala torepke i moze sie trafi jakies ziarenko? :)
Macie cos takiego w domu? Pochwalcie sie!
Mirek H.

1. Data: 2000-11-02 09:25:10

Temat: Re: Ogródek zimowy
Od: A...@p...com.pl (Anna Pawłowska-Pojawa) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam wysypac cala torepke i moze sie trafi jakies ziarenko? :)
> Macie cos takiego w domu? Pochwalcie sie!

Oregano i bazylie kupuje sie w doniczce w supermarkecie. Ja raz miałam.
Przetrwała parę miesięcy, ale nie odrastała.
Anka

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.kuchnia
http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2000-11-03 15:44:23

Od: Bogusław Kempny <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Pawłowska-Pojawa wrote:

> Oregano i bazylie kupuje sie w doniczce w supermarkecie. Ja raz miałam.
> Przetrwała parę miesięcy, ale nie odrastała.
> Anka

Kupilem sobie kiedys w supermarkecie taka doniczke z tymiankiem. Nawet
to nie zdechlo w ciagu tygodnia, jak sie spodziewalem, tyle tylko,
ze zapachu tymianku nie mialo wcale.

BK

1. Data: 2000-11-06 11:11:17

Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Kempny napisal:

> Kupilem sobie kiedys w supermarkecie taka doniczke z tymiankiem. Nawet
> to nie zdechlo w ciagu tygodnia, jak sie spodziewalem, tyle tylko,
> ze zapachu tymianku nie mialo wcale.

Tymianek z supermarketu wysadziłam do ogródka, rośnie już trzy lata,
rozmnaża się i pachnie prawidłowo. Może on nie lubi rosnąć w mieszkaniu?

Krycha

Re: znowu o sarninie
a może by
A może....