Ogrzewanie

1. Data: 2001-10-11 07:58:09

Temat: Ogrzewanie
Od: "romullus" <r...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Wlasnie dostalem mieszkanko z UM , do remontu no i stoje przed powaznym
dylematem ogrzewania. Jest tam piec weglowy, jednak w 2 pokoju w protokole
mam zapisane ze musze zalozyc 2 ogrzewanie ( nie gazowe) .
Nie zabardzo podoba mi sie pomysl noszenia wegla wiec alternatywa pozostaje
1 prad. Prosze o porade pomieszczenia sa 11 m2 i 18 m2 . Jakie sa wasze
doswiadczenia z ogrzewaniem pomieszczen plytkami elektrycznymi ?

1. Data: 2001-10-11 10:35:46

Temat: Re: Ogrzewanie
Od: "romullus" <r...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

ile to jest bardzo drogo bo twoja odpowiedz wnosi tyle co nic .
Pytam o konkrety czy uzywales a jesli tak to ile wychodzi cie srednie
zuzycie miesieczne( na ile modolow masz ogrzewanie i o jakiej wartosci sr 90
W) przez ile godzin srednio grzejesz dziennie .
Użytkownik "Grzegorz Szyszlo" <z...@a...wbc.lublin.pl> napisał w
wiadomości news:3BC580EF.46EA@avalon.wbc.lublin.pl...

1. Data: 2001-10-11 11:18:31

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

romullus <r...@i...net.pl> wrote in message
> [...]
> 1 prad. Prosze o porade pomieszczenia sa 11 m2 i 18 m2 . Jakie sa wasze
> doswiadczenia z ogrzewaniem pomieszczen plytkami elektrycznymi ?

Przez rok mieszkalam w mieszkaniu 34 m2, w calosci ogrzewanym plytkami
(takie plaskie, podluzne, laczone jedna w druga). Pokoje byly dwa, ok. 10 m2
i drugi ciut wiekszy (15m2). Rachunki byly calkiem znosne. Woda tez
ogrzewana energia elektryczna, tak samo kuchenka. Placilam raz na 2
miesiace - zgodnie licznikiem - latem bylo to ok 70 zł (na 2 miesiace),
najwieksze rachunki zima oczywiscie - dochodzily do max. 300 zł. Zaznaczam
ze w domu nie bylo gazu. Ale tez przyznaje ze mieszkalam sama - i nie
spedzalam w domu zbyt wiele czasu.

Asia

1. Data: 2001-10-11 11:22:23

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-10-11 12:53:33

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

romullus wrote:

> [...]
> zuzycie miesieczne( na ile modolow masz ogrzewanie i o jakiej wartosci sr 90
> W) przez ile godzin srednio grzejesz dziennie .

60m2 mieszkania z sieci ogrzewanie kosztuje ok. 100zl/mies.
w przypadku elektrycznego wyjdzie conajmniej 200zl/mies za samo grzanie,
plus 100zl na inne rzeczy (dogrzanie wody, swiatlo, kuchnia el).

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego

1. Data: 2001-10-11 14:58:48

Od: "rafal" <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 60m2 mieszkania z sieci ogrzewanie kosztuje ok. 100zl/mies.
> w przypadku elektrycznego wyjdzie conajmniej 200zl/mies za samo grzanie,
> plus 100zl na inne rzeczy (dogrzanie wody, swiatlo, kuchnia el).

Wiec weglug Ciebie jzeli bedziesz grzal w drugiej taryfie piecami
akumulacyjnymi dynamicznymi wyjdzie cie dwa razy tyle niz gazem??
Cos mi sie wydaje ze nie masz racji,
chyba ze pisales o grzaniu tylko pierwsza taryfa i konwektorowymi? to moze ?
Jak mozesz to uscislij swoja wypowiedz!
Rafal
b...@c...com.pl

1. Data: 2001-10-12 07:22:32

Od: oshin <b...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

"rafal" <b...@c...com.pl> napisal(a) nam tak:
>Wiec weglug Ciebie jzeli bedziesz grzal w drugiej taryfie piecami
>akumulacyjnymi dynamicznymi wyjdzie cie dwa razy tyle niz gazem??

mieszkanie 50m2, wszystko na prad, druga taryfa, 2 polskie piece
akumulacyjne (wlasciwie bez dodatkowego dogrzewania) - w mieszkaniu
chlodnawo a rachunki za prad w okresie grzewczym wahaja sie miedzy
250-300
;(

oshin
http://szanty.art.pl/~bydnorz
kliknij i nakarm glodne dzieci! http://www.pajacyk.pl
--
Tadeusz Gicgier
Kiedy dziewczyna ma pietnascie lat, nienawidzi mezczyzn

1. Data: 2001-10-12 12:07:35

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

rafal wrote:

> [...]
> Cos mi sie wydaje ze nie masz racji,
> chyba ze pisales o grzaniu tylko pierwsza taryfa i konwektorowymi? to moze ?

podalem ile kosztuje ogrzewanie z sieci miejskiej (cieplownia)
w nowoczesnym bloku. a co do pradu, oczywiscie zalozylem ze licznik
jest jednotaryfowy. wtedy faktycznie mozna zbic koszty licznikiem
dwutaryfowym. ale za duzo na tym nie zaoszczedzisz, zwlaszcza jesli
mieszkanie nie jest dobrze ocieplone a okna nieszczelne.

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego

1. Data: 2001-10-12 12:29:07

Od: "rafal" <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dwutaryfowym. ale za duzo na tym nie zaoszczedzisz, zwlaszcza jesli
> mieszkanie nie jest dobrze ocieplone a okna nieszczelne.

Jasne ze jezeli okna bedziesz mial stare i nieocieplony dom to zaplacisz
niewiadomo ile za ogrzewanie ale dotyczy do chyba kazdego rodzaju ogrzewania
a nie tylko elektrycznego:))
Rafal
b...@c...com.pl

1. Data: 2001-10-12 12:33:23

Od: "rafal" <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> akumulacyjne (wlasciwie bez dodatkowego dogrzewania) - w mieszkaniu
> chlodnawo a rachunki za prad w okresie grzewczym wahaja sie miedzy

HMMM ciezko mi polemizowac gdyz dopiero koncze inwestycje w ogrzewanie domu
(okolo 100m2) i zakladam wlasnie ogrzewanie elektryczne dynamiczne
Moge tylko tyle napisac ze moj kolega tamtego roku zakupil piece dynamiczne
do ogrzewania domu i w ta zime placil wlasnie w granicach 300 zl za
ogrzewanie domu ale okolo 130m2 wiec nie wiem skad takie roznice
Rafal
b...@c...com.pl

płyta pilśniowa pod panele
OPEC