Oj Pole...

311. Data: 2011-06-15 16:44:56

Temat: Re: Oj Pole...
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Wygodnie lub nie - sprawa odczuć, być może akurat masz płaskostopie ;-P

Nosz nie mam, choćbyś nie wiem, jak bardzo chciała :D

> Ale co do "ładności" to sorry...

Widzisz, jak się ma ładne stopy i zgrabne nogi, to nie trzeba się
posiłkować obcasem, żeby noga wyglądała świetnie. Tak więc sorry...

--

Paulinka

312. Data: 2011-06-15 16:45:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Jun 2011 18:18:27 +0200, Ghost napisał(a):

> No nie tylko w internecie, wieczorkiem se ze starym siedli i opowiadali jacy
> fajni som.

Tego nie robimy, ale ty możesz. Jak najbardziej.
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

313. Data: 2011-06-15 16:56:44

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Prawda czasem kole i trzeszczy. Ot co.

Świetnie zatem znasz tę prawdę jak na relację, jakich masz miliony wszędzie.
Nie mój cyrk, nie moje małpy. Na szczęście nie otaczam się ludźmi,
którzy mimo, że traktują znajomość ze mną powierzchownie, później mają
na mój temat bardzo dużo do powiedzenia.

--

Paulinka

314. Data: 2011-06-15 17:03:01

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

====================

> Ale na takich szpilkach, to ta Prawda dość chwiejna będzie. ;)
>
> PS: Skądże to wytrzasnęłaś? Laboutin? Ki diabeł?? Manolo Blanik już passe?
> ;)
> Ewa

Właśnie o to chodzi, żeby była chwiejna. Ewo! Czego się wtrącasz?!
:-))))

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

315. Data: 2011-06-15 17:03:34

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

====================

> Zapomniałabym dodać, że moja Prawda na płaskim pomyka.
> Ewa

Nigdy nie nosisz szpilek? Jakto?
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

316. Data: 2011-06-15 17:04:43

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Założę się, że są bardzo nieszczęśliwi, w ogóle nie mają przyjaciół,
> ciągle się kłócą a dzieciom jeść nie dają.
> A, i do kościoła nie chodzą.
>
> Ewa

To bardziej mi wyglada na wypowiedź wróżki niż psychologa:-). Chyba trochę
zbyt śmiałe wnioski. Tak mi się zdaje:-)

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

317. Data: 2011-06-15 17:07:16

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
g.googlegroups.com...
On 15 Cze, 14:01, medea <x...@p...fm> wrote:
> Ghost chyba widzi w innych barwach niż Ty, więc skąd to MY?

Nienie, to jeszcze bardziej ogolnie bylo.
Hipoteza zanurzona w przyjetej do lokalnych
rozwazan teorii, tak bym to probowala nazwac.

> A zabronić po prostu nie jesteś władna.

Jasne.
[choc dzisiaj jednak lekko przycmione ;)]
==
To nie moja ręka! No może teraz moja, ale jak kradła- to nie była moja.
Złapaliście nie tę rękę, co potrzeba...Tak, tak, Haniu. Wsadzić szpilę, a
potem się wykręcać- jak ktoś zauważy. Nie możesz po prostu napisać: chciałam
dosrać Chironowi- to wszystko. Będzie przynajmniej szczerze.

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

318. Data: 2011-06-15 17:10:43

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrozumiałbyś i nie dostrzegłbyś ich zaangażowania. Skąd w takim razie ta
> pewność, że nie było takich tekstów w innych krajach? Dziwi mnie to.
> U nas warunki były trochę inne - po pierwsze trudna sytuacja polityczna, a
> po drugie (związane z pierwszym) mniejszy dostęp do muzyki światowych
> twórców, więc nawet z tzw. "braku laku" słuchało się więcej polskich
> piosenek, które zresztą były promowane. A Niemen miał też sporo lekkich
> piosenek w stylu "dla każdego". Wątpię, żeby ludzie powszechnie znali
> jego wykonanie poezji, w tym "Bema pamięci żałobny rapsod."

Za komuny byliśmuy jako społeczeństwo dość dobrze wykształceni, mieliśmy
ideały. Na Zachodzie Europy młodzież jednak była taka bardziej bez wyższych
aspiracji. Wiem, bardzo uogólniam- ale tak wynika z moich własnych
obserwacji (Niemcy lata 80) a także z obserwacji moich znajomych. W
Niemczech z ludźmi w wieku 20- 30 lat mogłem porozmawiać o dziewczynach,
piłce nożnej i piwie. O historii czy poezji na ogól bladofiołkowego pojęcia
nie mieli. Mimo średniego wykształcenia.
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

319. Data: 2011-06-15 17:11:26

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> najlepiej będzie jak zupełnie przestaniesz liczyć, zwłaszcza na to, że na
> Twoje "proszę" ja Ci będę coś podawać.
> I tłumacz to sobie jak chcesz :)
>
> kiwiko

Nie no- nie liczyłem na to. Aż taki naiwny to ja nie jestem, co Ty.
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

320. Data: 2011-06-15 17:27:19

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:itani9$8uh$3@node2.news.atman.pl...

> Widzisz, jak się ma ładne stopy i zgrabne nogi, to nie trzeba się
> posiłkować obcasem, żeby noga wyglądała świetnie. Tak więc sorry...

Może i nie...ale mnie to rajcuje: ładne, wysokie szpilki:-). No i oczywiście
zgrabna zawartość szpilek:-)
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

Merlot czy Kadarka
Umówmy się na związek...
Re: Urojeniowa interpretacja pewnych faktów...
bzykanko czy pacierz
e-coli a przesady