Oj Pole...

321. Data: 2011-06-15 17:27:44

Temat: Re: Oj Pole...
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Cze, 19:07, "Chiron" <c...@o...eu> wrote:
> Nie mozesz po prostu napisac : chcialam
> dosrac Chironowi- to wszystko. Bedzie przynajmniej szczerze.

Wylacz projektor jak ze mna rozmawiasz.

Szcerze chcesz?
Przestan nadstawiac dupe do bicia, bo to jest
co najmniej zalosne.

322. Data: 2011-06-15 17:32:53

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:itani9$8uh$3@node2.news.atman.pl...

> Może i nie...ale mnie to rajcuje: ładne, wysokie szpilki:-). No i
> oczywiście zgrabna zawartość szpilek:-)

Widziałam kiedyś jedną panią, jak się wspinała na Kamieńczyk w takich
ładnych szpilkach :->

--

Paulinka

323. Data: 2011-06-15 17:53:31

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-15 17:55, Ikselka pisze:

> Owszem, coś wiem o tym. M.in. są "ujajeni" kredytem na całe życie
> (mieszkanie na studia dziecku kupili w Wawce, a ono po studiach nie chcąc
> samo się finansować uciekło na następne do Holandii i utrzymują je w tej
> Holandii - dorosłe, pod trzydziestkę - gwoli scisłości).

Gdyby rzeczywiście czuli się tacy "ujajeni", to po prostu sprzedaliby to
mieszkanie. Coś mi się wydaje, że Tobie bardziej ten kredyt stoi kołkiem
w oku, niż im samym.

Co do reszty - to Twój subiektywny odbiór ich życia, który niekoniecznie
musi być prawdziwy.

Ewa

324. Data: 2011-06-15 17:55:30

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-15 19:04, Chiron pisze:
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> To bardziej mi wyglada na wypowiedź wróżki niż psychologa:-). Chyba
> trochę zbyt śmiałe wnioski. Tak mi się zdaje:-)

Naprawdę tak sądzisz? Może faktycznie jestem wróżką, bo - jak widzisz -
sprawdziło się na 100%. ;-P

Ewa

325. Data: 2011-06-15 17:55:35

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

===========
> A ja kocham kolory- szczególnie pastele na ścianach (wiem, podpadłem). :-)

ojojoj..

i.

326. Data: 2011-06-15 18:10:54

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:itan0d$8uh$1@node2.news.atman.pl...

Ewolucja jest gópia, baby na obcasach chodzo iscie wzorcowo.

Wlasnie, wlanie.

> A może mi być po prostu wygodnie i ładnie? A kiedy mam ochotę to
> niewygodnie i ładnie?

Juz od tylu kobiet slyszalem, ze mezczyzni maja wygodniejsze buty, a zadnej
nie przeszlo przez mysl, ze same akceptuja wykoslawione obuwie, tylko po to
zeby podniesc glowe o pare centymetrow.

327. Data: 2011-06-15 18:13:17

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-15 16:02, Aicha pisze:

> Bywam na Ostrowie dość często, jako że to moje najbliższe sąsiedztwo,
> więc któregoś razu przyuważyłam afisz o koncercie wielkopostnym :)

A, chyba że tak. Tak mi się coś wydaje, że takie "przypadkowe" koncerty
często dają o wiele więcej satysfakcji i przeżyć, niż te, na które się
nastawiamy i długo planujemy. Ja w podobny sposób wpadłam kiedyś na
kameralny recital Janusza Radka w małym MDK-u. Gość dał na tym występie
z siebie wszystko i tym podbił mi serce, był naprawdę niesamowity, a
towarzyszył mu tylko fortepian (a właściwie pianino).
Ostatnio ten utwór za mną łazi (niestety koncertowe na youtube są słabej
jakości, więc linkuję wersję płytową), cudowny kawałek:

http://www.youtube.com/watch?v=YAId2ySTRFU&feature=r
elated

Ewa

328. Data: 2011-06-15 18:17:41

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> A, chyba że tak. Tak mi się coś wydaje, że takie "przypadkowe" koncerty
> często dają o wiele więcej satysfakcji i przeżyć, niż te, na które się
> nastawiamy i długo planujemy.

Tż kiedyś wygrał w jakimś radio bilety na "Noc Bardów". Nie sądziłam, że
wyjdę z koncertu poezji śpiewanej tak uradowana.

> [...]
> Ostatnio ten utwór za mną łazi (niestety koncertowe na youtube są słabej
> jakości, więc linkuję wersję płytową), cudowny kawałek:

O Radek, jak ja dawno nie słuchałam tej płyty. Jutro sobie odświeżę :)

--

Paulinka

329. Data: 2011-06-15 18:20:25

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Juz od tylu kobiet slyszalem, ze mezczyzni maja wygodniejsze buty, a zadnej
> nie przeszlo przez mysl, ze same akceptuja wykoslawione obuwie, tylko po to
> zeby podniesc glowe o pare centymetrow.

Do garsonki adidasów założyć się nie da, choćbyś nie wiem jak bardzo się
starał.

--

Paulinka

330. Data: 2011-06-15 18:27:28

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:itat5b$e5s$3@node2.news.atman.pl...

> Do garsonki adidasów założyć się nie da, choćbyś nie wiem jak bardzo się
> starał.

Zalozysz sie? Z reszta wszyscy wiemy, ze kanony estetyki sa obiektywne.
http://tnij.com/obiektywnie

Merlot czy Kadarka
Umówmy się na związek...
Re: Urojeniowa interpretacja pewnych faktów...
bzykanko czy pacierz
e-coli a przesady