Oj dzieje się dzieje.

11. Data: 2015-07-16 21:16:05

Temat: Re: Oj dzieje się dzieje.
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-07-16 20:53, obywatel LeoTar uprzejmie donosi:

a ciuś ciuś

ze wstydzono

12. Data: 2015-07-16 21:23:57

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol pisze:

> Nie oskarżaj ludzi o brak samodzielnego myslenia tylko na podstawie
> obserwacji ze nie zgadzają się z Twoimi własnymi opiniami i tezami.

A co mam się może litować nad skostniałymi umysłami, które zamiast
myśleć samodzielnie podpierają się definicjami, które nie dość że
niczego nie wyjaśniają to jeszcze zaciemniają obraz kliniczny by nie
wskazać rzeczywistej patologii za jaką uważam uzależnianie dzieci przez
matki, którym brakuje poczucia własnej wartości.

Moja definicja pedofilii jest bardzo zwięzła i przejrzysta.
Za pedofila uważam każdą osobę, niezależnie od płci i relacji
krewniaczej z dzieckiem, która uzależnia dziecko od siebie psychicznie
lub fizycznie w celu osiągnięcia dla siebie satysfakcji emocjonalnej lub
wykorzystuje dziecko w celu osiągnięcia dla siebie korzyści od
społeczeństwa.

Według mnie pedofil niekonieczni musi uprawiać z dzieckiem seks lub
poddawać się tzw. innym czynnościom. Wystarczy by w jakikolwiek sposób
chciał uzależnić dziecko od siebie.

Definicja prosta i nie dająca żadnego pola do manipulacji. Tyle, że
przy jej zastosowaniu staje się jasnym, że głównymi postaciami
uzależniającymi od siebie dzieci są matki, którym brakuje poczucia
własnej wartości i przy pomocy dzieci dokonują. na dzieciach przemocy
głównie emocjonalnej

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

13. Data: 2015-07-16 21:25:35

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2015-07-16 20:53, obywatel LeoTar uprzejmie donosi:

> a ciuś ciuś

Spadaj Qro.

14. Data: 2015-07-16 21:44:13

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2015-07-16 21:25, obywatel LeoTar uprzejmie donosi:

> Ci pa.

Może innym razem. ;-)
Pa, pa.

15. Data: 2015-07-16 21:45:55

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spadaj Qro.

Ci pa.

bez odbioru

16. Data: 2015-07-16 21:50:25

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-16 o 20:53, LeoTar pisze:

> Same bzdury. A Ty nadal ani myślisz zacząć myśleć samodzielnie.

Masz rację, ani myślę!

Ewa

17. Data: 2015-07-16 21:55:21

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks pisze:

> Masz rację, ani myślę!
>
> Ewa

Twoje prawo: nie myśleć.

Nie zdziw się jednak i nie narzekaj gdy dostaniesz kiedyś w żyć tęgiego
kopniaka.

Za nie-myślenie też trzeba będzie kiedyś zapłacić.

Na razie, jeszcze, matriarchalne prawo pozwala na bezkarne panoszenie
się kobiet. Ale czasy się zmieniają i wyzyskiwani podnoszą głowy.

18. Data: 2015-07-16 22:01:09

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-16 o 20:48, Pszemol pisze:

> Czy sugerujesz, że nie-pedofil jest w stanie zapanowac a pedofil nie jest w
> stanie zapanować nad swoimi ciągotami/preferencjami? Czy tylko tak Ci
> niezręcznie wyszla konstrukcja zdania? :-)

Nie. Chodzi o to, że nie jest w stanie zmienić swoich preferencji
seksualnych, tak samo jak np. homoseksualista nie jest w stanie (choć
niektórzy uważają, że odpowiednią terapią można to zmienić, nie wiem,
nie znam się).

Takie rozróżnienie się przyjmuje: pedofile - dewianci chorzy na
pedofilię (jest na to jakaś jednostka medyczna) oraz ludzie o normalnych
preferencjach, którzy od czasu do czasu np. w ramach rozrywki, wykazują
zachowania pedofilne. Też w sumie chorzy, tylko inaczej. I podejrzewam,
że to miał na myśli Starowicz, co sobie Leotar na własny użytek
przełożył jak chciał.

> Innymi słowy czy pedofilia umniejsza lub usprawiedliwia jakoś winę pedofila
> za gwałt na małoletnim człowieku w stosunku do nie-pedofila?

Nie, zupełnie nie usprawiedliwia i nie o tym mowa.

> Bo wiesz, ja mimo ze mam wyraźnie określone preferencje seksualne w
> stosunku do kobiet, to jednak nie znaczy to ze nie mogę opanować swoich
> chęci - przecież nie rzucam się na każdą ładną panią napotkaną na ulicy :-)

A możesz zmienić swoją preferencję na jakiś czas i chcieć z mężczyzną?

Ewa

19. Data: 2015-07-16 22:03:09

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-16 o 21:23, LeoTar pisze:

> [...]
> chciał uzależnić dziecko od siebie.
>
> Definicja prosta i nie dająca żadnego pola do manipulacji.

Oczszywiście. Na tej podstawie wszystkich (a raczej wszystkie, he he)
mógłbyś posadzić.

Ewa

20. Data: 2015-07-16 22:05:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-16 o 21:55, LeoTar pisze:

> Ale czasy się zmieniają i wyzyskiwani podnoszą głowy.

Wystawiaj ją jak najwyżej!

Ewa

Re: [OT] maszyna
Re: [OT] maszyna
Re: CERN potwierdza odkrycie pentakwarku -nobel dla Praszalowicza?
Przykład na słuszność mojej sygnaturki.
I znowu miał racje