Wszystkim "Matkom Polkom" na Walentynki

161. Data: 2011-02-14 13:49:16

Temat: Re: Ojcom marnotrawnym na Walentynki
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:ijb7lk$djt$5@news.onet.pl...

> Rytuał kuwady jest znany wielu kulturom świata :-)
> http://tinyurl.com/4exzqga

Tylko taką formę empatii poznałeś? - to skromnie :->

162. Data: 2011-02-14 13:49:35

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

> Będę unikał wątków z Twoim nickiem.

Już założyłem fitr.

163. Data: 2011-02-14 13:51:56

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...
> [...]
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w
> wiadomościnews:ijb7lk$djt$5@news.onet.pl...

>Rytuał kuwady jest znany wielu kulturom świata :-)

Heh, cfanjaki - nie odpuszcza zadnej okazji, zeby sie poopierdzielac.

164. Data: 2011-02-14 13:52:10

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Lut, 14:49, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Mon, 14 Feb 2011 05:46:21 -0800 (PST), Stalker napisa (a):

cinews:ijb7lk$djt$5@news.onet.pl...

> Tylko tak form empatii pozna e ? - to skromnie :->

Tak coś czułem, że wasza empatia będzie wykraczać poza skalę znaną
nawet kuwadzie :-)

Stalker

165. Data: 2011-02-14 13:53:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Feb 2011 14:49:35 +0100, Panslavista napisał(a):

> "Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

> Już założyłem fitr.

Już nie musisz - sama się "ofiltrowałam" :->
Pa. Mam inne roboty, niż dalsze siedzenie tutaj.

166. Data: 2011-02-14 13:53:47

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Każdy ma, jak widać, swój idealny mikrowszechświat taki, jak mu pasuje,
> pani przeszczęśliwa :) Gdzie jest napisane, że Twój jest lepszy?

W Bibliji, doczytaj sobie.

167. Data: 2011-02-14 13:55:10

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...
On 14 Lut, 14:49, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Mon, 14 Feb 2011 05:46:21 -0800 (PST), Stalker napisa (a):

>Tak coś czułem, że wasza empatia będzie wykraczać poza skalę znaną
>nawet kuwadzie :-)

Juz wkrotce dowiemy sie, ze ikseli przydazylo sie niepokalane poczecie.

168. Data: 2011-02-14 14:03:03

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> [...]
> interesować, dlaczego dalej nie płaci, skoro ma od roku wyrok w
> zawiasach za uchylanie się?
>
> Czy matka musi coś mówić dzieciom? Czy może wystarczy przegląd
> dokumentów u komornika? Z samych odsetek mogłaby zrobić remont łazienki.
> Ale nie każdy potrafi wznieść się ponad schemat: "skoro nie mam dziecka,
> to nie dam _Tobie_ kasy". Czy on sobie zdaje sprawę, jaką szkodę
> wyrządza psychice dziecka, robiąc dla swoich potrzeb nagłe deus ex
> machina dwa razy w dekadzie?
>
> Z dedykacją dla wszystkich normalnych ojców.

Kiedyś wyłapałem poczatek takiej zabawy. To wyjątkowa sytuacja, bo byłem
w niej STRONĄ. Złym ojcem miał zostać ktoś bardzo mi bliski. Zaczęło się
od ciężkiej choroby matki mojego krewnego, który skoncentrował wszystkie
siły na bezskutecznym jej leczeniu. W tej sytuacji żona została sama "z
dzieckiem". Mogła ten czas przetrwać i mu pomagać (choćby przez to że
radziła by sobie sama), ale wybrała koniec własnego nosa. Najpierw
zaczęła chorować na różne "dolegliwości" takie jak częstoskurcz,
zaburzenia "równowagi" czy duszności. Po czym, gdy to nie pomogło (jego
matka była śmiertelnie chora NAPRAWDĘ) zajęła się "separacją" dziecka od
ojca. U trzylatka zaczęły rozwijać się stany lękowe (lęki społeczne) po
tej terapii.
Matka mojego krewnego "szczęśliwie" w końcu zmarła, ale to nie
"odwracało" już spraw, które zaszły za daleko. On przyszedł do mnie po
radę w sytuacji w której przeżywa stany depresyjne związane z brakiem
satysfakcji życia rodzinnego, wzrostem zainteresowań C2H5OH (Medea jak
sie pisze alko..ol???), żoną opowiadającą wszystkim swoim krewnym, że
jest "złym ojcem". Co ma robić?

Oczyma duszy widziałem już równię pochyłą.

Dałem trzy zadania do wykonania. To gość, który jak zrozumie o co chodzi
jest znacznie bardziej konsekwentny, wytrwały i przewidujacy ode mnie.

Nie przejmuj się tym, że syn stał się dziwny, po prostu ZWIĘKSZ do
minimum 2-3 godzin czas jaki z nim spędzasz. BEZ WYJĄTKÓW. CODZIENNIE.
Jesteś normalnym człowiekiem, dzieci LGNĄ do takich osób. Potem ich
naśladują. Nie walcz z żoną, nie wdawaj sie w kłótnie.

Zmniejsz spożycie C2H5OH.

Zarób tyle kasy ile dasz radę zarobić w czasie pozostałym.

Po dwu latach tej terapii, jak do nich podjadę czasem, mam wrażenie, że
nie ma szczęśliwszego małżeństwa.

Wredne, ale może waąśnie to zadziałało?

pozdrawiam
vonBraun

169. Data: 2011-02-14 14:07:17

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Hanka wylazło do ludzi i marudzi:

> Czy mamy rozumiec, ze akceptujesz bicie
> jako forme porozumienia miedzy mezem
> a zona?

Bo ważne, żeby kontakt był. Fizyczny np.

Qra

170. Data: 2011-02-14 14:10:40

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Po dwu latach tej terapii, jak do nich podjadę czasem, mam wrażenie, że
> nie ma szczęśliwszego małżeństwa.
>
> Wredne, ale może waąśnie to zadziałało?

A zastosowal sie do wskazanych rad?

Jakie to smutne '' miłość''.
Nawiedzony internet, grożą nam egzorcyzmy.
Trójca Święta Psyche
Jak katolicy w imię Boże, dokonują miłowania bliźniego.
Anhedonia