Wszystkim "Matkom Polkom" na Walentynki

241. Data: 2011-02-14 20:41:53

Temat: Re: Ojcom marnotrawnym na Walentynki
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:ijc3sm$pm3$4@news.onet.pl...

> Aż zajrzałam znowu do posta vB: spędzać czas z dzieckiem, zarabiać na
> rodzinę, nie nadużywać alkoholu.
> To nie są najprostsze rady, zwracam honor. ;)

Dlaczego niektorym kobietom nie da sie uswiadomic, ze upraszczanie, to nie
jest najlepszy sposob na odbior rzeczywistosci?

242. Data: 2011-02-14 20:42:11

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-14 21:38, kiwiko pisze:

> a czy mówiła, że matki są nudne?
> ;)

LOL :) Każdy jest nudny, jak się z nim przebywa 24/7 :)

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

243. Data: 2011-02-14 20:44:42

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jesteś najzupełniej pewien, że słyszałeś to w tej wersji "Ojciec staje
> się ważniejszy dla dzieci w późniejszym wieku" ??

Exactly - wieku powyzej 10 lat. Biegla psycholozka sadowa.

244. Data: 2011-02-14 20:45:16

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> a czy mówiła, że matki są nudne?

Nje.

245. Data: 2011-02-14 20:46:26

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Dlaczego niektorym kobietom nie da sie uswiadomic, ze upraszczanie, to nie
> jest najlepszy sposob na odbior rzeczywistosci?
bo jesteśmy przekonane, że liczą się dla was tylko przyjemności ;)

kiwiko

246. Data: 2011-02-14 20:48:08

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nje.
ufff ;)

kiwiko

247. Data: 2011-02-14 20:48:44

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bo jesteśmy przekonane, że liczą się dla was tylko przyjemności ;)

Ojej.

248. Data: 2011-02-14 20:48:54

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-14 20:28, Hanka pisze:

> Wiesz cos o tym, prawda?

Mam taka jedna gwiazde w rodzinie, dla ktorej zaden facet od lat sie nie
nadaje, a swojego exa topi w lyzce wody jak tylko sobie wypije, choc
facet ma udana rodzine i jesli sie na nia napatoczy to raczej tylko
niechcacy.
Poza tym mialem jeszcze ze 2 takie znajome gwiazdy. Obserwacje bardzo
podobne i podobnie raczej nieciekawe.

> Wyrazy wspolczucia.

Ty sie zajac smiej, ale najwidoczniej jej dzieciak sie gryzie zamiast
odpuscic slabemu czlowiekowi.

> BTW rzuca sie w oczy, ze nie marzyles raczej, aby senior naciagal ci
> rajstopki, wiec twoj punkt widzenia wydaje sie nie tylko subiektywny,
> ale tez nieco tendencyjny.

Moj swnior bynajmniej nie epatowal wylewnoscia i za to wlasnie go m.in.
cenie.

249. Data: 2011-02-14 20:49:32

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ufff ;)

Nie ufffaj obcym w internecie.

250. Data: 2011-02-14 20:50:58

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-14 21:41, Ghost pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Dlaczego niektorym kobietom nie da sie uswiadomic, ze upraszczanie, to
> nie jest najlepszy sposob na odbior rzeczywistosci?

A, to przepraszam, nie wiedziałam. Będę kręcić.

Ewa

Jakie to smutne '' miłość''.
Nawiedzony internet, grożą nam egzorcyzmy.
Trójca Święta Psyche
Jak katolicy w imię Boże, dokonują miłowania bliźniego.
Anhedonia