Wszystkim "Matkom Polkom" na Walentynki

281. Data: 2011-02-15 09:35:12

Temat: Re: Ojcom marnotrawnym na Walentynki
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
news:4d5a4867$0$2502$65785112@news.neostrada.pl...
> "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

> To tak jak z S. i ze mną. Ale wszystkie ją popieracie przeciw interesowi
> jej dziecka.
> I to jest najważniejsze - Interes dziecka nie jest interesem matki.

A robisz coś Panslo?
Poza płakaniem za swoim dzieckiem?

Nigdy nie potępiałam twojej tęsknoty za dzieckiem, raczej... wielorakość
Twoich układów z kobietami :-), oględnie mówiąc.

MK

282. Data: 2011-02-15 09:37:01

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo on ciągle na złe kobiety trafia.

--
CB

283. Data: 2011-02-15 09:37:16

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Waznosc i wplywnosc poszczegolnych rodzicow zmienia sie z wiekiem dziecka.

> Ale odrozniasz, ze tu piszesz o czym innym?

No właśnie dla mnie się łączy.
Bo zareagowałam na tekst: "Ojciec staje sie ważniejszy dla dzieci w
późniejszym wieku, to jest norma. Co
nie znaczy, ze można je wcześniej olać."
Ale chyba czepiam się tak naprawdę... stopniowania (wag). Dajmy więc spokój.

MK

284. Data: 2011-02-15 09:38:02

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Waznosc i wplywnosc poszczegolnych rodzicow zmienia sie z wiekiem dziecka.

> Ale odrozniasz, ze tu piszesz o czym innym?

PS. Np. dla dziewczynki w późniejszym okresie bardzo ważna jest tak samo
mama, bo stanowi dla niej jakiś wzorzec kobiecości, prawda?
MK

285. Data: 2011-02-15 09:40:49

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Tesciowe nader czesto maja swoj wklad, zarowno mamusie tatusiow jak i mam.

Ale też widzę działania w drugą stronę, które doprowadzają mnie do szału (i
to będzie odnoga, tak? )

Babcie na uszach stają, żeby pomóc w wychowaniu dziecka i poświęcają temu
naprawdę dużo czasu (co bardzo ułatwia życie rodziny pod względem
logistycznym), ale są ewidentnie niedoceniane. Tzn. tym razem synowa,
zamiast docenić i podziękować, przystępuje do regularnej walki i oskarżeń.

Chyba ogólnie byłoby lepiej, gdyby ludzie trywialnie doceniali to, co
nawzajem wnoszą do swojego życia, zamiast skupiać się na duperelach.

MK

286. Data: 2011-02-15 09:42:53

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla mnie to jest raczej sposób na "pogodzenie się" i wymuszona
> racjonalizacja usprawiedliwiająca poddanie się woli "bogini
> wszechmogącej", niż coś co odzwierciedla realną rzeczywistość.
>
> Takie "no to OK, to ja zaczekam, a być może dziecko jak będzie
> większe to coś się zmieni, bo będę mu bardziej potrzebny... itp,
> nooo... na pewno tak będzie".
>
> Chore rzeźbienie, jak dla mnie.
>
> --
> CB
>

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

Chodzi Ci o to, że mamuśki odsuwają ojców w pierwszym okresie, bo "wiedzą
lepiej" i ojciec wszystko robi "nie tak"? (ich zdaniem oczywiście)

MK

287. Data: 2011-02-15 09:44:12

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. Np. dla dziewczynki w późniejszym okresie bardzo ważna jest tak samo
> mama, bo stanowi dla niej jakiś wzorzec kobiecości, prawda?
> MK

Zauwaz, ze w wiekszosci przypadku curusie sa tatusine, nie bede wskazywal
palcyma^. I to wlasnie te starsze. Zakladanie zas, ze kobiecosci uczysz sie
od mamy dopiero jak masz 15 lat, to tez chyba uproszczenie. To mniej wiecej
tak, jak kombinowanie, ze pieciolatek nic nie rozumie. Owszem, nie rozumie,
ale chlonie. Bywa, ze pozostaje w podswiadomosci i wplywa na niego pozniej.
A czasem jest tak, ze przypomina sobie bedac starszym pewne rzeczy i one
staja sie odebrane przezen calkiem swiadomie.

288. Data: 2011-02-15 09:47:48

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zauwaz, ze w wiekszosci przypadku curusie sa tatusine, nie bede wskazywal
> palcyma^.

Nie musisz :-P.
Mam tego głęboką świadomość.

> [...]
>czasem jest tak, ze przypomina sobie bedac starszym pewne rzeczy i one
>staja sie odebrane przezen calkiem swiadomie.
Czyli w sumie piszemy dokładnie o tym samym.
Widzisz to, prawda?

MK

289. Data: 2011-02-15 09:54:27

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie doceniasz pomysłowości kobiet chyba, skoro sprowadzasz
manipulowanie wizerunkiem taty do "odsuwania".

W grę wchodzą wszelkie metody, dzięki którym tata stanie się
dla dziecka - jeśli miałbym ci to wytłumaczyć "jak krowie na rowie"
za przeproszeniem - mniej więcej tak samo ważny jak np wujek,
albo ktokolwiek inny.
Tata staje się osobą ~obcą dla dziecka i jest to wynik _wyłaczenie_
manipulacji matki.

O to tu chodzi.

I teraz taki tata może sobie powiedzieć: "OK, poczekam... itd".

Rozumiesz teraz coś więcej?

To jest tak chore jak diabli, ale (uwaga!) NIE dla kobiet które to robią
bo dla nich to 100% NORMALNE.

BTW masz takie koleżanki.
Skumaj które to i przypatrz się im _uważniej_.
Zrozumiesz jeszcze więcej.

--
CB

290. Data: 2011-02-15 10:01:28

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nigdy nie potępiałam twojej tęsknoty za dzieckiem, raczej... wielorakość
> Twoich układów z kobietami :-), oględnie mówiąc.

Wielorakość niezwykle wzbogaca męzczyznę w ........... wiedzę.
Nic nie robię poza wołaniem, większa aktywność byłaby kamieniem na grób.

Jakie to smutne '' miłość''.
Nawiedzony internet, grożą nam egzorcyzmy.
Trójca Święta Psyche
Jak katolicy w imię Boże, dokonują miłowania bliźniego.
Anhedonia