Ojcostwo po Sokratesowemu.[też długie]

31. Data: 2004-10-13 10:03:36

Temat: Re: Ojcostwo po Sokratesowemu.[też długie]
Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Janoszka napisał:

> Niepełna rodzina to dla dziecka nie jest największa tragedia.
> Czasem lepiej, żeby rodzice mieszkali osobno i nie kłocili się.

Też się z tym w zupełności zgadzam.

Eulalka

32. Data: 2004-10-13 10:34:43

Od: "Tashunko" <t...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nudą powiewało, aż nagle napotkałam wirtualne osoby podpisującej się
*Grzegorz Janoszka* myśli nieuczesane:

Może być i tak:) Żeby była jasność tego, co wczoraj napisałam: nie
chodzi mi o to, że zgadzam się z Sokratesem, że na siłę trzeba dla
dobra dziecka utrzymać rodzinę, bo w tym punkcie akurat nie bardzo się
zgadzam. Mówiąc o wydrukowaniu postu miałam tylko i wyłącznie na myśli
to, że pięknie opisał swoją miłość do syna i sposób w jaki On -
Sokrates ją pojmuje. Sposób inny, ale Jego...
Straciłam rachubę w tych wątkach Sokratesa i nie jestem w stanie pisać
dużo, ale generalnie mogłabym się podpisać pod wszystkimi wypowiedziami
Margoli i tu ukłon w Jej stronę. Myślę bardzo podobnie, bardziej w
aspekcie całej tej sprawy iż samego ojcostwa, bo o mały włos kiedyś nie
zagłaskałam swojego kotka. Na szczęście - teraz to baardzo doceniam -
zostałam w porę sprowadzona na ziemię i zweryfikowałam system
wartości:) Na szczęście też nie byłam wtedy mężatką.
Duża praca przed Sokratesem i Jego żona jeśli będzie chciała się w to
włączyć, ale...wiem, że nie z takich dołów wspólnymi siłami i chęciami
można wyjść! I ..cóż dodać... tego im życzę! A jeśli im się nie uda
razem..cóż...może będą mądrzejsi w innych związkach!

--
Pozdrówka gorące!
*****Tashunko*****

33. Data: 2004-10-13 10:58:04

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:

> A szkoły i kolegów z podwórka? Też ma wszystko w dwóch rozłącznych
> zestawach?

Ha ha ha, bardzo smieszne.
Szkole ma te sama, swoja. Kolegow z podworka? A czemu nie dwa zestawy?

--
sveana
Björn A. V. (7 12 1997), Fredrik L. V. (21 12 2002)

Pomóżcie naszemu staremu znajomemu - kłopoty małżeńskie:( [bardzo długie]
Dwie szale jednej wagi
nuda na grupie cz.2
Starość, choroba i hipochondria w rodzinie
nuda na grupie, więc c.d historii