Ojojoj! Covid19 ubezpladnia mezczyzn? Fake czy robi siem scenariusz jak z Seksmisji!?

61. Data: 2020-03-28 23:53:59

Temat: Re: Ojojoj! Covid19 ubezpladnia mezczyzn? Fake czy robi siem scenariusz jak z Seksmisji!?
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-28 13:22, Kviat wrote:

> Oczywiście, że rozumiem, a w szczególności katolicyzm. Władza, seks i
> pieniądze.
> Możesz się tego dowiedzieć czytając podręczniki historii.

> Byłby większy, gdyby nie katolicyzm.

> Już to kiedyś tłumaczyłem i podawałem wiele przykładów.

> Przecież to religianci powtarzają bezrefleksyjnie czyjeś wypowiedzi.
> Ktoś ci kiedyś powiedział o aniołkach i diabełkach i ty to
> bezrefleksyjnie powtarzasz.

//z aniolkami i diabelkami problem jest taki, ze reagujesz na nie jak
malutkie zwierzatko, na wieksze zwierzatko...

62. Data: 2020-03-28 23:55:26

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-28 13:23, Kviat wrote:
> [...]
ralizacja-destabilizacja-i-kryzys-rosyjska-wojna-hyb
rydowa-przeciwko-zachodowi/

iote-7-przykazan-rosyjskiej-wojny-informacyjnej/

> Nie jest ważne dla kogo i przez kogo. Ważne, że się do tych zaleceń
> stosujesz.

nie zapomnij linka...

https://www.rodaknet.com/ksiazka_golicyn_nowe_klamst
wa_w_miejsce%20starych.pdf

63. Data: 2020-03-29 00:10:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> //z aniolkami i diabelkami problem jest taki, ze reagujesz na nie jak
> malutkie zwierzatko, na wieksze zwierzatko...

?????

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

64. Data: 2020-03-29 10:06:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.03.2020 o 23:53, Izaura pisze:

> //z aniolkami i diabelkami problem jest taki, ze reagujesz na nie jak
> malutkie zwierzatko, na wieksze zwierzatko...

Znowu ci się coś pomyliło. Problem jest taki, że to ty reagujesz na
aniołki i diabełki...
Ja reaguję tylko na waszą głupotę, bo ona jest jak najbardziej realna :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

65. Data: 2020-03-30 02:56:26

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-29 10:06, Kviat wrote:

> Znowu ci się coś pomyliło. Problem jest taki, że to ty reagujesz na
> aniołki i diabełki...
> Ja reaguję tylko na waszą głupotę, bo ona jest jak najbardziej realna :)

a co tam w kwestii uspoleczniania sluzby zdrowia...?

//w kontekscie tego, ze dzis wszyscy zakazeni CV-19, dzialacze
hiszpanskiej partti komunistycznej lecza sie w prywatnych klinikach.

https://www.wykop.pl/link/5412945/wolczyk-chorzy-pol
itycy-komunistyczni-sa-w-prywatnych-klinikach/#

66. Data: 2020-03-30 11:25:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> [...]
>
> https://www.wykop.pl/link/5412945/wolczyk-chorzy-pol
itycy-komunistyczni-sa-w-prywatnych-klinikach/#

,,W każdym systemie bezklasowym są przynajmniej dwie klasy".
(z komentarzy pod tym)

Wzięłam sobie na Pejsbuk.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

67. Data: 2020-03-30 15:46:35

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 28 marca 2020 09:33:45 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Skądże! Przed jej SZEROKO ROZUMIANĄ PRZYCZYNĄ.

Niezbalansowaniem struktury duchowej, jak to nazywa Łazariew. Albo i przed
powierzchownym zbalansowaniem, z chaosem w centrum.

68. Data: 2020-03-30 16:44:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Niezbalansowaniem struktury duchowej, jak to nazywa Łazariew. Albo i
> przed powierzchownym zbalansowaniem, z chaosem w centrum.

Po co tak naukowo? I w dodatku nietrafnie. Zjawisko jest stare jak świat i
jest kulturowym symptomem poprzedzającym upadek cywilizacji - to dekadencja
kulturowa. Jej początek to to, co dziś obserwujemy - moralne ,,splątanie"
na skutek ZBYT ŁATWEGO I POWSZECHNEGO DOSTĘPU DO DÓBR, gdy o nic nie trzeba
walczyć.
Niektórzy określają to krótko i dosadnie - ,,ludziom we łbach się
poprzewracało".

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

69. Data: 2020-03-30 19:10:09

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 30 marca 2020 16:44:39 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
> walczyć.
> Niektórzy określają to krótko i dosadnie - ,,ludziom we łbach się

O, fanka Trzeciego Świata się znalazła ;)
Dostęp do dóbr jaki zaprezentowała współczesna cywilizacja, był adekwatny. Umożliwiał
koncentrację na kreatywności (to prawda, że w dużym stopniu "lekkiej muzy") bez
zbędnego obciążenia walką o przetrwanie. Jako japonofil i szczególny miłośnik epoki
Edo i teatru kabuki uważam, że kultura chônin (mieszczańska) / ukiyo-e, w tym nawet
ta nieszczęsna dzielnica uciech Yoshiwara - należy akurat do perełek w historii
rozwoju człowieka i miałem nadzieję, że rozwój Ziemi, a zwłaszcza Zachodka pójdzie
przynajmniej w tym kierunku - jako kolejnego kosmicznego kasyna i parku rozrywki, a
nie łagru czy akademii militarnej.

70. Data: 2020-03-30 19:27:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pójdzie przynajmniej w tym kierunku - jako kolejnego kosmicznego kasyna i
> parku rozrywki, a nie łagru czy akademii militarnej.

Czyli podsumowując z lekka przydługą i dosyć bełkotliwą dywagację
,,japonofila" - ludziom we łbach się poprzewracało ?
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Szumowski super!
Wstrząsające świadectwo włoskiego lekarza ateisty z Lombardii
XL i niebieski - ozdrowiency
Permanentna peuzajonca pandemia? KOniec Swiata![JakiZnamy?] i Nowy "Wspanialy" Swiat?
Jesteśmy na wczasach...