Okap - Teka ?

1. Data: 2005-11-15 12:29:57

Temat: Okap - Teka ?
Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Teka to firma markowa, ale czy dotyczy to równiez okapów (czy w ogóle sami produkuja,
czy ktos dla nich robi?)?
Na pierwszy rzut oka podoba mi sie okap
http://www.okapy.agdrtv.net/cgibin/shop?info=CNL2002
&sid=0ab9dc29
2 silniki, dwa filtry metalowe (niektóre okapy szufladowe maja szkło zamiast tego
wysuwanego filtra), nierdzewny front w
cenie.
Czy ktos z Was uzytkuje okap Teka?
JaC

2. Data: 2005-11-15 12:36:50

Temat: Re: Okap - Teka ?
Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 15 Nov 2005 13:29:57 +0100
" 666" <j...@i...pl> wrote:

> [...]
> 2 silniki, dwa filtry metalowe (niektóre okapy szufladowe maja szkło
> zamiast tego wysuwanego filtra), nierdzewny front w cenie.

posiadam ten model

po pierwsze - bylo juz na grupie o okapach teka (niedawno)
po drugie - mam wrazenie, ze jego wydajnosc nie jest taka, o jaka by
mi chodzilo, natomiast glosnosc jest ponad to czego bym oczekiwal

Sierp

3. Data: 2005-11-15 13:04:45

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

O Sierpie, przesladujesz mnie, kupujesz to, co i ja chcę ;-))
Ja uzywałbym w trybie z filtrami weglowymi (czy tam mozna zamontowac dwa filtry
węglowe - bo są dwa silniki - czy tylko
jeden filtr weglowy??), który to tryb obiegu zamknietego wg materiałów wielu innych
producentów jestjeszcze głośniejszy
od obiegu otwartego do komina, hmmm...
Dodatkowo okap wdmuchiwałby przefiltrowane powietrze do wnetrza szafki, pracując
właściwie jedynie na najniższym biegu,
akurat w tej kuchni wentylacja nie jest żadnym problemem, raczej chodzi o
zabezpieczenie frontów szafek wiszacych nad
płytą ceramiczna.
Czyli odradzasz ??
JaC

4. Data: 2005-11-15 14:44:45

Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 15 Nov 2005 14:04:45 +0100
" 666" <j...@i...pl> wrote:

> O Sierpie, przesladujesz mnie, kupujesz to, co i ja chcę ;-))

ja bym cie poprzesladowal za to toppostowanie...

> Ja uzywałbym w trybie z filtrami weglowymi (czy tam mozna zamontowac
> dwa filtry węglowe - bo są dwa silniki - czy tylko jeden filtr
> weglowy??),

dwa - tez tak mam
kosztuja z tego co pamietam ok. 60zl/komplet

> który to tryb obiegu zamknietego wg materiałów wielu
> innych producentów jestjeszcze głośniejszy od obiegu otwartego do
> komina,

no powietrze jest wdmuchiwane do filtrow - musi byc glosniejsze

> [...]
> akurat w tej kuchni wentylacja nie jest żadnym problemem, raczej
> chodzi o zabezpieczenie frontów szafek wiszacych nad płytą ceramiczna.

nie mam za duzego doswiadczenia z takim sprzetem - to moj pierwszy
filtr tego typu - moze inne tez tak maja a ja po prostu wybrzydzam,
ale z efektow zadowolony raczej nie jestem

Sierp

5. Data: 2005-11-16 11:09:30

Od: Agata Rabska <m...@S...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Nov 2005 15:44:45 +0100, Sierp naskrobałeś/łaś:

>nie mam za duzego doswiadczenia z takim sprzetem - to moj pierwszy
>filtr tego typu - moze inne tez tak maja a ja po prostu wybrzydzam,
>ale z efektow zadowolony raczej nie jestem
Ja użytkuję go od września.
Nie mam problemów z wydajnościa. Jak trzeba wrzucam "turbo", wyciągam
przez chwilę jakieś wybitne zapachy czy parę i wrzucam "jedynke".
Spokojnie wystarcza.
Hałas jakoś szczególnie mi nie przeszkadza.

--
Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
12 latka no 1. on p.r.a

6. Data: 2005-11-22 12:09:44

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam do Was pytanie: jak wygląda[ją] filtr[y] weglowy do tego okapu?
Czy sa to dwa jakby pojemniki podczepiane osobno pod kazdy z silników, czy jedna
płaska jakby kaseta z gąbki?
Pytam, bo uzytkuję niezwykle konstrukcyjnie podobny okap Candy CBT62 (aż się
zastanawiam, czy to nie schodzi z tej samej
linii produkcyjnej) bodajże z taką gąbkowa kasetą i nie do końca mam do niej
przekonanie...
JaC

7. Data: 2005-11-22 13:01:17

Od: Agata Rabska <m...@S...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Nov 2005 13:09:44 +0100, 666 naskrobałeś/łaś:

> [...]
zastanawiam, czy to nie schodzi z tej samej
>linii produkcyjnej) bodajże z taką gąbkowa kasetą i nie do końca mam do niej
Filtry są dwa osobne, okrągłe, na każdy silnik.

8. Data: 2005-11-22 13:09:54

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, napisz mi jeszcze pls gdzie i za ile te filtry kupiłaś, jestem coraz bardziej
zdecydowany...

9. Data: 2005-11-22 14:46:15

Od: Agata Rabska <m...@S...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Nov 2005 14:09:54 +0100, 666 naskrobałeś/łaś:

>OK, napisz mi jeszcze pls gdzie i za ile te filtry kupiłaś, jestem coraz bardziej
zdecydowany...
Ja korzystałam ze sklepu centrum2000.pl
Jeden filtr kosztował coś okołó 30-35 złotych. Zamontowano mi je od razu
na miejscu.

--

Impregnacja paneli?
Jaka Farba dla zupelnie zielonych? :)