Jaka Farba dla zupelnie zielonych? :)

1. Data: 2005-11-15 12:19:36

Temat: Jaka Farba dla zupelnie zielonych? :)
Od: "_darecki" <_...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

szybkie pytanie :)

Niedlugo bedziemy chcieli pomalowac nowe mieszkanie, sciany oddane w wersji
"firmowo-developerskiej", czyli tynk+jakas biala farba.
Jaka farbe polecacie do malowania dla zupelnie zielonych w temacie?
Znam tyle co z reklam (Dulux itd), a potrzebuje farby, z ktora nawet (a
zwlaszcza) 4-latek sobie przy malowaniu poradzi :)
Propozycje? Uwagi? :)

_d

2. Data: 2005-11-15 17:10:40

Temat: Re: Jaka Farba dla zupelnie zielonych? :)
Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_darecki" <_...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Znam tyle co z reklam (Dulux itd), a potrzebuje farby, z ktora nawet (a
> zwlaszcza) 4-latek sobie przy malowaniu poradzi :)

Jeśli chodzi o Duluxa to słyszałem dużo negatywnych opinii o malowaniu.
Na pewno polecam Polfarb Dębica, ewentualnie droższy odpowiednik Beckers.
Maluje się super! :)

3. Data: 2005-11-16 05:55:04

Od: "yahu" <y...@w...aster.totez.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli chodzi o Duluxa to słyszałem dużo negatywnych opinii o malowaniu.
> Na pewno polecam Polfarb Dębica, ewentualnie droższy odpowiednik Beckers.

ja nieadwno malowalem pokoj duluxem i trzeba przyznac ze maluje sie
wysmienicie jesli sie ma ich firmowy walek (z tego co pamietam 26 pln) i
idzie suuuuper, nie chlapie i am super wydajnosc.

Pozdrawiam
Jasiek

4. Data: 2005-11-16 06:56:12

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_darecki" <_...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...] Propozycje? [...]

Nieodmiennie Dyrup :) Tylko oni chyba nie mają "gotowych" kolorów, ale IIRC
Dyrup z mieszalnika był cenowo porównywalny (o ile nie tańszy) z Duluxem z
półki.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

5. Data: 2005-11-16 07:19:38

Od: "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Znam tyle co z reklam (Dulux itd), a potrzebuje farby, z ktora nawet (a
> zwlaszcza) 4-latek sobie przy malowaniu poradzi :)

polecam Duluxa

nie chlapie się i zawsze wychodzi - nawet przy jednej warstwie

plusz ( http://www.plusz.pl )

6. Data: 2005-11-16 09:12:31

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

yahu wrote:

> ja nieadwno malowalem pokoj duluxem i trzeba przyznac ze maluje sie
> wysmienicie jesli sie ma ich firmowy walek (z tego co pamietam 26 pln) i
> idzie suuuuper, nie chlapie i am super wydajnosc.

Malowałam Duluxem przy pomocy takiej najzwyklejszej packi, kupionej za
grosze w markecie. Malowało się wygodnie i efekt wyszedł bardzo
zadowalający.

Pozdrawiam
Bea

7. Data: 2005-11-16 12:30:53

Od: Milo <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja polecam SIGME, z mieszalnika. Nie jest droga, lepsza w malowaniu niż
Dulux a czyści się znakomicie.

Milo

8. Data: 2005-11-17 09:50:59

Od: Marcin Marski <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Huckleberry wrote:

> Na pewno polecam Polfarb Dębica, ewentualnie droższy odpowiednik Beckers.

Beckers dla amatorow? Nie sadze..... Duzo sily wymaga, cierpliwosc i
dobrego oka. Fakt, efekty zabojcze.
Z latweij uzywalnych farb polecalbym sie zastanowic nad Benjamin Moore,
polka cenowa Beckersa, a latwiej sie maluje. Ale nie sa tiksotropowe,
dla mnie wielka wada.

Pzdr
MM

9. Data: 2005-11-17 11:21:15

Od: " Ed" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

_darecki <_...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> Znam tyle co z reklam (Dulux itd), a potrzebuje farby, z ktora nawet (a
> zwlaszcza) 4-latek sobie przy malowaniu poradzi :)

Witaj,
No to żebyś miał większy wybór dołożę acrotix dekorala - na własną
odpowiedzialność prosiłem o barwienie w mieszalniku (sprzedawcy mówili, że
nie gwarantują, że kolor wyjdzie tak jak na wzorniku) i nigdy się nie
zawiodłem. Kiedyś zostałem namówiony na farbę Feidala (? chyba tak się to
nazywa) - cenowo zbliżona i miała być lepsza - skończyło się dwukrotnym
malowaniem co nigdy nie było potrzebne przy acrotix'ie.
Życzę udanego wyboru :)
Ed.

10. Data: 2005-11-17 22:10:23

Od: "yahu" <y...@w...aster.totez.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Malowałam Duluxem przy pomocy takiej najzwyklejszej packi, kupionej za
> grosze w markecie. Malowało się wygodnie i efekt wyszedł bardzo
> zadowalający.

Ja najpierw mialem tak walek z bardzo krotkiego wlosia, ale malowalo sie
srednio :-\
Nie probowalem packa.

Pozdrawiam
Jasiek