Piwnica - czy warto terakote ?

1. Data: 2005-11-15 09:31:19

Temat: Piwnica - czy warto terakote ?
Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szykuję piwnicę w budynku, podłoga obecnie to zatarta szlichta cementowa dość równa,
planowałem jedynie zagruntować,
żeby nie pyliło, ale się teraz łamię - może warto terakote czy jakis gres (coś
taniego z ofert).
Około 9 m2 więc kieszeń jakoś odczuje, a pomieszczenie wynajęte (na razie
nieokreslony) a nie własne...
Co uzyskam majac w piwnicy terakote zamiast szlichty (pytam tych, co zyli z jednym i
z drugim) ??
JaC

2. Data: 2005-11-15 10:38:30

Temat: Re: Piwnica - czy warto terakote ?
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak się ma tylko nie pylić to wystarczy pomalować farbą epoksydową i po
kłopocie. Wyjdzie jakieś 30 zł za całą podlogę. Mam tak w garażu i w
zasadzie trzyma sie bez zarzutu, chociaż położyłem na niezbyt czysty beton.
JAck

3. Data: 2005-11-15 10:44:07

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

666 <j...@i...pl> napisał:
> [...]
nieokreslony) a nie własne...
> Co uzyskam majac w piwnicy terakote zamiast szlichty (pytam tych, co zyli

Zylam z jednym i drugim ;-)
Jesli to by bylo Twoje mieszkanie, to bym sie nie zastanawiala.
'Piwniczny' gres to cena ok. 17zl/m2, a komfort uzytkowania zdecydowanie
wyzszy (podloga cementowa z czasem bedzie sie kruszyc i odpadac - chyba ze
bedzie odpowiednio zaimpregnowana, ale to podraza koszty).

Pozdrowienia,
Lila

4. Data: 2005-11-15 12:16:20

Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

udalo nam sie kiedys w jednej hurtowni dostac resztki kafelkow np 2m2
jednej, 1,5m2 innej itp. Wlasciwie to bylo prawie darmo. Polozyl mi je jeden
turysta zza wschodnij granicy za jakies grosze.

Wyszy nawet fajne wzory.

komfort oczywiscie ogromny. musisz pochodzic i pozebrac :-)

musta

5. Data: 2005-11-15 12:22:15

Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
nieokreslony) a nie własne...
> Co uzyskam majac w piwnicy terakote zamiast szlichty (pytam tych, co zyli

Sa takie wykładzino podobne materiały. Świetnie się sprawdza w piwnicy i
nawet wygląda cena grosze za metr.

pl

6. Data: 2005-11-15 12:38:31

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myslisz o czymś w rodzaju linoleum?
Ale jesli piwnica na gruncie, a wilgoć dostanie się pomiedzy szlichte, a wykładzinę,
to może grzyb i pleśń się pojawić.
Jeszcze jedno mi przyszło do głowy: najtańsze z oferty marketowej panele :-)
Przynajmniej odpada koszt kleju i robota tańsza ;-)
JaC

7. Data: 2005-11-15 13:05:21

Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
:-)
> Przynajmniej odpada koszt kleju i robota tańsza ;-)

Miałem na myśli wykładzinę materiałową. Są takie teraz dostępne cienkie to
jest i tanie jak zupka knorra

pl

8. Data: 2005-11-15 13:32:31

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piwnica to jednak trochę kurzu i brudu, IMHO w wykładzinę inną niż gładka to się
wdepcze..
JaC

9. Data: 2005-11-15 13:41:32

Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

> Piwnica to jednak trochę kurzu i brudu, IMHO w wykładzinę inną niż gładka
to się wdepcze..

Czyli nie za bardzo wiesz o czym piszę.
Ten patent to jest taki 1 milimetrowej grubości materiał gładki, który az
tak bardzo się nie brudzi. Jak raz na 5 lat przelecisz odkurzaczem to
wystarczy. Znajomi maja coś takiego w garażu i sprawdza się świetnie. Jest w
całości syntetyczne więc czyści się łatwo, a powietrze przepuszcza

pl

10. Data: 2005-11-15 15:54:39

Od: "topjes" <topjes@_USUN_TRA_LA_LA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

" 666" <j...@i...pl> wrote in message
> [...]
nieokreslony) a nie własne...
> Co uzyskam majac w piwnicy terakote zamiast szlichty (pytam tych, co zyli

Ja mam piwnicę 12m2 i kupiłem gres techniczny w Castoramie za 18 czy 19 zł.
Jest to IMHO najlepsze rozwiązanie - 5 klasa ścieralności, dosyć estetyczne
i max trwałe. Do tego zwykła fuga, przeciętna ekipa i szybkie położenie -
nie musi być wszystko super równe itd. Ale za to łatwo się to odkurza czy
zmiata i jest na lata po prostu.

pzdr
topjes

płyta pod panale
Gdzie najlepiej wykładziny podłogowe - jakie ?
Plyta gaz. sterowana z boku wcisnieta w kat
czyszczenie piekarnika - pyroliza
Kupno mieszkania - na co zwrócić uwagę?