Okapy :-(

1. Data: 2001-08-27 05:25:09

Temat: Okapy :-(
Od: "glaeken" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem !

Podoba mi sie jeden okap do zabudowy tylko ma jedna wade jest "srebrny" a ja
potrzebuje czarny. Niestety wybór okapów w kolorze czarnym jest niewielki
"praktycznie zaden" i dlatego chciałbym sie zorientować jak można by
przemalować taki okap na czarno? Chodzi tu o właściwie pasek 3 cm na 60cm bo
okap jest zabudowany tylko ten pasek widac. Czy ktoś miał jakieś
doświadczenie w tego rodzaju pracach czy to sie opłaca i jaki jest efekt. A
jesli jest to możliwe to czym i jak to zrobić.

Pozdrawiam Piotr

1. Data: 2001-08-27 10:22:31

Temat: Re: Okapy :-(
Od: "Barbet" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"glaeken" <g...@p...com> wrote in message
> [...]
> doświadczenie w tego rodzaju pracach czy to sie opłaca i jaki jest efekt.
> jesli jest to możliwe to czym i jak to zrobić.

Mam identyczny problem, tez potrzebuję czarnego. Lepiej nie przemalowywać,
musiałaby być jakaś super farba - okap czesto się myje i po jakimś czasie
może odleźć. W okapach szufladowych niektórych producentów ( chyba m.in.
Electrolux) ten przedni pasek jest wymienny, można przykręcić listwę w
kolorze mebli. Albo kupić okap całkowicie do zabudowy.

Pozdrawiam Barbet

1. Data: 2001-08-27 11:36:05

Od: "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbet" <b...@p...com> napisał w wiadomości

> może odleźć. W okapach szufladowych niektórych producentów ( chyba m.in.
> Electrolux) ten przedni pasek jest wymienny, można przykręcić listwę w
> kolorze mebli. Albo kupić okap całkowicie do zabudowy.

U większości producentów ten przedni pasek w szufladowych jest wymienny. a
mam Zanussi (Electrolux), ale i w Amice, w Whirlpoolu, Faber, też są
wymienne
Ja sobie założyłem zamiast listwy oryginalnej - listwę z resztki drzwiczek

Janusz

1. Data: 2001-08-28 05:54:15

Od: "glaeken" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Juz znalazlem firma Gamma produkuje min. model SLA w kolorze czarnym cena
498zl mozna zamowic w castoramie (tylko na zamowienie) szczególy :
http://www.gamma-severin.com.pl/Home1/home1.html
Pozrawiam i dziekuje

1. Data: 2001-08-28 16:05:38

Od: "ml" <l...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja
> bo

Okleić go folią matową lub półmat , jeśli płasczyzna na to pozwala masz do
wyboru jeszcze -szkło,drewno plastik etc.

okna drewniane - jakie dobre, jakie zle ?
Dlugowiecznosc sprzetu AGD (bylo: Mastercook)
sprzedam
Prosze o opinie
Malowanie segmentu