Okapy Akpo

1. Data: 2008-05-08 13:10:26

Temat: Okapy Akpo
Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Wlasnie ostatnio wyczailem okapy kuchenne w/w firmy.
Biore pod uwage wk-6 ZEFIR lub wk-6 MISTRAL. Ktos uzywa moze tych
okapow? Jakies wrazenia?
A sama firma - jakos do tej pory nie rzucila mi sie w oczy, a pisza na
swojej stronie ze dzialaja od 89' - ktos z Was moze cos o niej
powiedziec? Warto, czy nie ?

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

2. Data: 2008-05-09 18:18:03

Temat: Re: Okapy Akpo
Od: "AWJ" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marek Kutyla" <S...@j...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> A sama firma - jakos do tej pory nie rzucila mi sie w oczy, a pisza na
> swojej stronie ze dzialaja od 89' - ktos z Was moze cos o niej powiedziec?

Nie znam akurat okapów tej firmy, ale jedno juz mi sie nie podoba - nie
podaja poziomu halasu w db, a w moim przypadku jest to dosc istotne. Jesli
chcesz popierac polski przemysl:) moze cie zainteresuja wyroby firmy z
Rzeszowa www.ciarko.pl
Sama mam juz ich drugi produkt - pierwszy sprawowal sie doskonale przez 10
lat, ale z powodu zmiany wystroju kuchni zmienilam na nowy i jestem
zadowolna. Wzorniczo niektóre modele podobne do Gorenje, a cenowo bardziej
polskie:)
pozdrawiam AJ

3. Data: 2008-05-09 19:49:45

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"AWJ" <a...@o...pl> wrote in message

> Nie znam akurat okapów tej firmy, ale jedno juz mi sie nie podoba - nie podaja
> poziomu halasu w db, a w moim przypadku jest to dosc istotne.

U mnie czeka na montaz AKPO (wybralem model Pasat 60) wiec nie napisze jak sie
sprawuje.

Wybieralem wyposrodkujac: wzornictwo / cene / wydajnosc i wlasnie poziom halasu.
Z poziomem halasu w ogóle jest problem dla wiekszosci sprzetu AGD - kazdy mierzy
po swojemu wiec trudno porównywac, na dodatek dB jest jednostka logarytmiczna.
Producenci okapów czesto podaja go niekoniecznie dla maksymalnej wydajnosci !
AKPO podaje ten prametr, o ile pamietam dla sredniej wydajnosci.

Szukajacym okapów polecam strone
www.okapykuchenne.pl
gdzie nie tylko jest mnóstwo zdjec i komplet parametrów chyba wszystkiego co na
polskim rynku + dal wielu modeli ich wlasne pomiary halasu.
(Nie, nie mam nic wspólnego z ta firma poza tym ze kupilem tam okap :-)

TomekD

4. Data: 2008-05-10 12:32:30

Od: "AWJ" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "TomekD" <t...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> co na polskim rynku + dal wielu modeli ich wlasne pomiary halasu.
> (Nie, nie mam nic wspólnego z ta firma poza tym ze kupilem tam okap :-)

Popatrzylam na te strone, faktycznie sa tam podane wartosci poziomu halasu -
strasznie glosne te okapy!
Mój na najwyzszym biegu (900 m3/h) daje tylko 49 dB.:) i jest rzeczywiscie
cichy w stosunku do poprzednika:)
pozdrawiam AJ

5. Data: 2008-05-13 11:44:40

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2008-05-09 20:18, Niejaki/a AWJ bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Nie znam akurat okapów tej firmy, ale jedno juz mi sie nie podoba - nie
> podaja poziomu halasu w db, a w moim przypadku jest to dosc istotne.

Tak jak dla kazdego ;-)

> Jesli chcesz popierac polski przemysl:) moze cie zainteresuja wyroby
> firmy z Rzeszowa www.ciarko.pl

E nie upieram sie na PL, po prostu znalazlem cos co dla mnie jest nowe i
chcialem znac opinie innych.

Przyjrze sie, dzieki.

6. Data: 2008-05-13 11:46:14

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2008-05-09 21:49, Niejaki/a TomekD bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> U mnie czeka na montaz AKPO (wybralem model Pasat 60) wiec nie napisze
> jak sie sprawuje.

A dlaczego? Ej no nie badz wisnia, napisz - przyda sie innym :-)

> [...]
> jednostka logarytmiczna.
> Producenci okapów czesto podaja go niekoniecznie dla maksymalnej

No wlasnie :-( Dlatego cenna sa opinie tych ktorzy juz uzywaja.

Dzieki, obejrze.

7. Data: 2008-05-13 17:46:17

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Kutyla" <S...@j...pl> wrote in message

> A dlaczego? Ej no nie badz wisnia, napisz - przyda sie innym :-)

Marek, ratunku - jak napisałem CZEKA NA MONTAŻ :-)
Kryterium wyboru było +/- wg. kolejności:
- wydajność
- wzornictwo (jeden z nielicznych okapów 60 z łukiem nie od frontu a na
głebokość)
- hałas
- cena

TomekD