Okazja, kalendarz rozwijajacy wyobraznie na 2011. UWAGA Tylko dla dorosłych panów !

11. Data: 2011-03-30 20:19:51

Temat: Re: Okazja, kalendarz rozwijajacy wyobraznie na 2011. UWAGA Tylko dla dorosłych panów !
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Mar, 21:50, performerka <m...@i...pl> wrote:

> szkielet i charakter ;))

ma pani ladny ksztalt kosci nadgarstka, oraz pieknie wygiete w luk
zebra

12. Data: 2011-03-30 20:33:51

Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Mar, 22:19, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> ma pani ladny ksztalt kosci nadgarstka, oraz pieknie wygiete w luk
> zebra

eh panie, nie zauwazyl pan zygyryabnych jakze kolanek i cudnie
ksztaltnej czaszeczki
nie wspomniawszy juz o miednicy mniejszej i wiekszej? ;))))))

13. Data: 2011-03-30 20:36:48

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Mar, 22:33, performerka <m...@i...pl> wrote:

> eh panie, nie zauwazyl pan zygyryabnych jakze kolanek i cudnie
> ksztaltnej czaszeczki
> nie wspomniawszy juz o miednicy mniejszej i wiekszej? ;))))))

no a piszczele - palce lizac

14. Data: 2011-03-30 20:40:52

Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Mar, 22:36, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> no a piszczele - palce lizac

nienie
a piszczele - piszczele lizac i szpik wysysac ;))

15. Data: 2011-03-30 20:43:17

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Mar, 22:36, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> no a piszczele - palce lizac

Kurde, no. Kobieta nie do końca "rozebrana" bywa jednak często
bardziej atrakcyjna, niż ta "w pełnym negliżu".

Pewne rzeczy naprawdę lepiej sobie tylko wyobrażać, i oby (w tym
przypadku) ta nasza wyobraźnia nie była zbyt daleko posunięta.

Pzdr.,
darr

16. Data: 2011-03-30 20:45:12

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Mar, 22:40, performerka <m...@i...pl> wrote:

> nienie
> a piszczele - piszczele lizac i szpik wysysac  ;))

Pfff... PADŁEM.
:-)))))))))))))

Pzdr.,
darr_d1

17. Data: 2011-03-30 21:02:32

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Mar, 21:51, performerka <m...@i...pl> wrote:

> albo nauczyliby sie doceniac nasze walory wewnetrzne, typu... ciche,
> skromne itympym ;)))

Hmm, takie okazy to chyba tylko w jakichs
bajach typu harlequiny albo Hollywood ;)
O, i Kopciuszek :)

18. Data: 2011-03-30 21:10:49

Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Mar, 23:02, Hanka <c...@g...com> wrote:

> Hmm, takie okazy to chyba tylko w jakichs
> bajach typu harlequiny albo Hollywood ;)
> O, i Kopciuszek :)

Nie no, cała ja: cicha, skormna, grzeczna, miła, mądra, rozsądna,
kulturalna, zaradna, opiekuńcza, serdeczna,słodka,
rozkoszna,inteligentna, zdyscyplinowana, gościnna, kochana lubiana i
inne fananana ;D no i kopciszek ;D

19. Data: 2011-03-30 21:34:51

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Mar, 23:10, performerka <m...@i...pl> wrote:

> [...]
> kulturalna, zaradna, opiekuńcza, serdeczna,słodka,
> rozkoszna,inteligentna, zdyscyplinowana, gościnna, kochana lubiana i

Mam nadzieje, ze znalazl Cie Ksiaze, ktory
dostrzegl w Tobie wszystkie te cechy :)
Akceptujac rownoczesnie wszystkie pozostale ;)

20. Data: 2011-03-30 22:01:54

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
z.googlegroups.com...
> [...]

Mam nadzieje, ze znalazl Cie Ksiaze, ktory
dostrzegl w Tobie wszystkie te cechy :)
Akceptujac rownoczesnie wszystkie pozostale ;)

Biedak, który nie wie, co skryte pod ladą...

Życie to bajka
Z okazji Wielkiego Postu
Troszkę ekonomii - żywność jest droższa i będzie coraz droższa.
Mężczyzna jest bliższy szympansowi niż kobiecie?
JAK TO JEST ?