jeszcze jedna ofiara religii

1. Data: 2011-03-30 17:54:14

Temat: jeszcze jedna ofiara religii
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

14-latka zabiczowana na śmierć
http://wiadomosci.onet.pl/cnn/bangladesz-14-latka-za
biczowana-na-smierc,1,4227209,wiadomosc.html
religie to najwiejsza glupota jaka ludzkosc sobie wymyslila!

J...

2. Data: 2011-03-30 21:08:13

Temat: Re: jeszcze jedna ofiara religii
Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
14-latka zabiczowana na śmierć
http://wiadomosci.onet.pl/cnn/bangladesz-14-latka-za
biczowana-na-smierc,1,4227209,wiadomosc.html
religie to najwiejsza glupota jaka ludzkosc sobie wymyslila!

Eeee...
"W Auschwitz-Birkenau działała - słynąca z wyjątkowej perwersyjnej
brutalności - LESBIJKA o biseksualnych skłonnościach , starsza nadzorczyni
SS-Oberaufseherin - Irma Grese.

Asystowała również naczelnemu lekarzowi Auschwitz, Josefowi MENGELE
nazywanemu
?Aniołem Śmierci?. ''...maltretując i mordując ludzi wpadała w stan euforii
graniczący z osiągnięciem orgazmu'' ? wspominają byli więźniowie. Nie jest
dziwne. Pederastyczna organizacja ze Szwecji RFSL twierdzi w swoim raporcie,
że co trzeci wypadek przemocy ''rodzinie'' zachodzi w związku lesbijskim
[Choć jest ich tak mało w społeczeństwie!] Statystyki wykazują, że przemoc
domowa wśród par LESBIJSKICH jest częstsza i bardziej DOTKLIWA niż w
jakichkolwiek innych konfiguracjach związków.
http://www.youtube.com/watch?v=nLponZVOwig&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=EFIwFnrNX1M

W Auschwitz nazista-pederasta Ludwig Tiene zaspokajał swój popęd gwałcąc i
mordując więźniów."

3. Data: 2011-03-31 05:51:46

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Mar, 23:08, "zeusx" <z...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
NR=1http://www.youtube.com/watch?v=EFIwFnrNX1M

>  W Auschwitz nazista-pederasta Ludwig Tiene zaspokajał swój popęd gwałcąc i

Wytlumacz mi czy dajesz upust wlasnej homofobii, czy moze w jakis
dziwny sposob usilujesz nawiazac do watku? Bestialstwo nazistow, oraz
przemoc w rodzinie nie maja podloza religijnego. Nie jest wykluczone
ze islamski duchowny, ktory w imie szariatu wydal wyrok na to dziecko
jest rowniez niezrownowazonym psychicznie idiota, ale oficjalnie
czynil to w obronie tzw. "praw boskich". Byc moze jest on gejem?
Komunikat nic o tym nie mowi. A moze jest faciem z malym fiutkiem,
ktory nienawidzi kobiet i w ten sposob odreagowuje swoje kompleksy.
Wazne ze w kontekscie okreslonej wiary, czyni to z przyzwoleniem
spolecznym.

J...

Okazja, kalendarz rozwijajacy wyobraznie na 2011. UWAGA Tylko dla dorosłych panów !
Życie to bajka
Z okazji Wielkiego Postu
Troszkę ekonomii - żywność jest droższa i będzie coraz droższa.
Mężczyzna jest bliższy szympansowi niż kobiecie?