Demony, Prawdziwy Horror (film dokumentalny)

1. Data: 2011-03-30 19:53:30

Temat: Demony, Prawdziwy Horror (film dokumentalny)
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokument z Discovery:
http://www.youtube.com/watch?v=-LhpGcIySGY

--
CB

2. Data: 2011-03-30 20:11:05

Temat: Re: Demony, Prawdziwy Horror (film dokumentalny)
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-30 21:53, cbnet pisze:
> Dokument z Discovery:
> http://www.youtube.com/watch?v=-LhpGcIySGY
>
> --
> CB
>

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

hehe pedzio uslyszal, ze gdzies jakis cymbal dzwoni o demonach, ale jak
zwykle nie bardzo nadaza w ktorym kosciele :-))

3. Data: 2011-03-30 20:17:03

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cinews:imvjqu$h0b$2@news.onet.pl...

po czarnej stronie swiadomosci kryja sie demony chorej wyobrazni

4. Data: 2011-03-30 20:48:32

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wytlumacz to tym którzy doswiadczyli czegos podobnego.

Notabene: znam taka jedna osobe, tzn taka która ma swiadomosc
tego, ze to przezyla i od czasu "odzyskania równowagi" jest
ponadprzecietnie religijna, przywiazujac wielka wage do religijnych
"sakramentów".

--
CB

Uzytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...

5. Data: 2011-03-30 21:42:42

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30-marzec-11 w ramce <news:in052q$28tr$1@news.mm.pl> pędzel cbnet
zmalował:

> [...]
> tego, ze to przezyla i od czasu "odzyskania równowagi" jest
> ponadprzecietnie religijna, przywiazujac wielka wage do religijnych

http://ctud.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?1381
85

6. Data: 2011-03-30 22:20:13

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba tematy ci się pomyliły.
Nie?

--
CB

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:tzm0c372bhi8$.dlg@trenerowa.karma...

7. Data: 2011-03-31 00:12:35

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy chcesz coś przez ten link powiedzieć, trenr?

8. Data: 2011-03-31 07:28:46

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 31-marzec-11 w ramce <news:in0h1d$2fb6$1@news.mm.pl> pędzel cbnet
zmalował:

> Czy chcesz coś przez ten link powiedzieć, trenr?

To link do bloga osoby, która opisuje swoje doświadczenia z duchami i
demonami. Nic poza tym.

9. Data: 2011-03-31 10:29:29

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli to miała być ilustracja kogoś kto styka się z tymi dziwnymi
sprawami, to nie jest to dobry przykład, bo jest koszmarnie,
skrajnie nietypowy.

Typowy ktoś doświadczający opętańczych zwidów trafia na
"ekspertów" od egzorcyzmów i doznaje fascynacji religią
z powodu satysfakcjonującej poprawy stabilności psychicznej.

Ten "przypadek" który zlinkowałeś to jakiś ewenement, który
nic wielkiego nie mówi o tego rodzaju sytuacjach.

A w ogóle to po dziwnych stronach chadzasz. ;)

--

wiadomości news:1judl9j6jsinc.dlg@trenerowa.karma...

10. Data: 2011-03-31 10:46:04

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Mar, 09:28, Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy>
wrote:
> To link do bloga osoby, która opisuje swoje doświadczenia z duchami i
> demonami. Nic poza tym.

Jest cos poza tym.
Ta osoba _sprzedaje_ wstep do tych doswiadczen.

jeszcze jedna ofiara religii
Okazja, kalendarz rozwijajacy wyobraznie na 2011. UWAGA Tylko dla dorosłych panów !
Życie to bajka
Z okazji Wielkiego Postu
Troszkę ekonomii - żywność jest droższa i będzie coraz droższa.