Re: Okazywanie uczuc

From: "Ice" <j...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Okazywanie uczuc
Date: Wed, 15 Aug 2001 11:19:39 +0200

> Wyobraź sobie taka sytuację, zupełnie banalną:chłopak i dziewczyna.
> zakochani w sobie. Ona pyta nieśmiało - masz ochotę pojść do kina?
> (oczywiscie bardzo upraszczam, ale chodzi o sens), a on myśli- jeśli
powiem
> że bardzo bym chciał, to moze mnie wyśmiać że mi tak zależy, a zresztą
może
> lepiej wygladać na macho... i mówi"jeśli tak Ci zależy, to pójdę"... no i
> jej jest przykro
> tak to działa
> przyznaj,że to bardzo wygodna strategia- nie fair ale wygodna

Przyznaje inna rzecz... tego milego ktory powie oczywiscie... chetnie nie
bedzie szanowac... juz po miesiacu... a wkolo tego macho bedzie nadal latac,
na kazde jego skinienie. I jak ten mily... powie , ze nie ma ochoty pojsc do
kina... nawet jesli powie to w delikatny.. sposob... to ona sie obrazi... i
to on bedzie cierpial. Natomiast gdy macho... jej powie, ze nie pojdziemy bo
dzis nie mam nastroju... to ona nie odwazy.. sie obrazic... bo wtedy.. ma
uczucie, jakby to mial byc koniec.... po prostu to on ja wysmieje i
zostawi... Dzieki temu macho.... maja lepiej... a Ci mili musza cierpiec...
bo coz dziewczyny wola przebojowego macho... ktory za kazdym razem nie
wiadomo co wymysli. Czy jak mu sie zaproponuje spacer to nie powie, ze w
takie slonce... to jemu sie szkoda z domu ruszac..

--
Ice

Jesli nie prosisz oto czego chcesz to nie dostajesz tego czego chcesz

PS> Moze troche schodze z tematu ale ten temat mnie tez interesuje... bo
mialem przykre doswiadczenie... Chyba bylem za mily...