Okna

1. Data: 2001-11-28 09:37:34

Temat: Okna
Od: Tomasz Piszczelski <q...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podzielcie się doświadczeniami: Okna - plastikowe czy drewniane? Na co
zwrócić uwage? Może macie firme godna polecenia albo wiecie kogo unikać?

--
Tomek

1. Data: 2001-11-28 10:54:43

Temat: Re: Okna
Od: "Virge" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jesli chcesz tansze - to plastikowe,
jesli chcesz miec swieze powietrze w domu - to drewniane.

Dla mnie w pomieszczeniach z oknami plastikowymi jest malo 'powietrza',
jezeli dorzucisz do tego rolety - to w nocy skisniesz....

Virge

1. Data: 2001-11-28 11:26:08

Od: Michal Sobkowski <m...@i...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Virge wrote:

> [...]
>
> Dla mnie w pomieszczeniach z oknami plastikowymi jest malo 'powietrza',
> jezeli dorzucisz do tego rolety - to w nocy skisniesz....

Nowoczesne drewniane szczelnością nie ustępują plaskikowym. A świeże
powietrze uzyskuje się przez rozszczelnienie okna i żaluzji.

Michał
--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html

1. Data: 2001-11-28 12:54:00

Od: Tomasz Piszczelski <q...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Virge <k...@p...fm> wrote:
> [...]
>
> Dla mnie w pomieszczeniach z oknami plastikowymi jest malo 'powietrza',
> jezeli dorzucisz do tego rolety - to w nocy skisniesz....

Mam stare drewniane ze szczatkowymi śladami starych uszczelnień. I tak śpię
przy otwartym oknie bo dla mnie nawet w tych warunkach jest za duszno... :)

Mnie przerażają takie rzeczy jak możliwość uszkodzenia lakieru i potem
załatwienia reszty wilgocią.

--
Tomek

1. Data: 2001-11-28 13:44:24

Od: "Virge" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

To fakt, dlatego wybralabym drewniane, mam plastiki na 4 pietrze i latem
trudno jest wytrzymac. Mam je od 6 lat i pozolkly i slabo sie zamykaja. Na
wiosne ida na smietnik.

Virge

1. Data: 2001-11-28 14:15:08

Od: Tomasz Piszczelski <q...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Virge <k...@p...fm> wrote:

> To fakt, dlatego wybralabym drewniane, mam plastiki na 4 pietrze i latem
> trudno jest wytrzymac. Mam je od 6 lat i pozolkly i slabo sie zamykaja. Na
> wiosne ida na smietnik.

Jakiej firmy są te okna? Chyba nie zawsze to sie zdarza? Pożółkły wszystkie
czy np tylko południowe?

--
Tomek

1. Data: 2001-11-28 18:08:23

Od: "Virge" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Najbardziej wypaczyly sie dwrzwi balkonowe oraz duze okno jednotaflowe,
kolor zmienily wszystkie, rolety mimo dokładnego ich mycia zmienily kolor na
szarozolty. Firma z Zielonej Gory.
Kolezanka ma okna z HartSm w Zarach, ale te rowniez sie jej dobrze nie
zamykaja.

Pozdrawiam

1. Data: 2001-11-28 20:00:00

Temat: Odp: Okna
Od: "Jack" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi
Dla mnie okna mają przede wszystkim dostarczać światło do pomieszczeń.
Zauważyłem, że okna plastikowe mają strasznie szerokie profile co zmniejsza
powierzchnie szyby.
Przy wyborze będzie to, obok izolacyjności, najważniejszy parametr.
Jack

Użytkownik Tomasz Piszczelski <q...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9u2b8u$ekk$...@n...pse.pl...

1. Data: 2001-11-29 00:10:19

Od: "Robert" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Virge" <k...@p...fm> wrote in message
> [...]
na
> szarozolty. Firma z Zielonej Gory.
> Kolezanka ma okna z HartSm w Zarach, ale te rowniez sie jej dobrze nie

Tak to jest jak kupuje się najtańsze okna i wogóle ich się nie konserwuje.
Regulacja okna to robota na 5-10 min. Niektóre firmy świadczą takie usługi.

pozdr. Robert

1. Data: 2001-11-29 06:50:28

Od: "beny76" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Popieram okna drewniane. Ostatnio nawet zauwazylem, ze okna plastikowe
schodza na margines.
Drewniane mimo, ze moga kosztowac kilka PLN wiecej, sa wg mnie lepsze.
Szczelne plastiki moga powodowac wilgoc w mieszkaniu.

beny76 - b...@w...pl

Użytkownik Virge <k...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9u2ps7$j4n$...@s...icm.edu.pl...

Adaptacja strychu