Okna

1. Data: 2011-02-02 09:05:58

Temat: Okna
Od: Romullus <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy do zabudowanych juz okien ( z rok temu ) mozna dolozyc mikrowentylacje
?? Chyba sa za szczelne i pojawila sie wilgoc.

2. Data: 2011-02-02 09:52:08

Temat: Re: Okna
Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Romullus <r...@o...pl> napisał(a):

>Witam,
>
>czy do zabudowanych juz okien ( z rok temu ) mozna dolozyc mikrowentylacje
>?? Chyba sa za szczelne i pojawila sie wilgoc.

Tak, montuje sie nawiewniki np. cisnieniowe.

3. Data: 2011-02-02 12:49:01

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-02 10:05, Romullus pisze:
> Witam,
>
> czy do zabudowanych juz okien ( z rok temu ) mozna dolozyc mikrowentylacje
> ?? Chyba sa za szczelne i pojawila sie wilgoc.

Ja zamowilem wlasnie nawiewniki hogrosterowalne. Koszt z montazem to 200zl.

4. Data: 2011-02-02 22:40:56

Od: maniek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lut, 13:49, Robson <r...@...pl> wrote:

> Ja zamowilem wlasnie nawiewniki hogrosterowalne. Koszt z montazem to 200zl.

Napisz jak Ci je zamontują, czy zdają egzamin.Jakiej firmy zamówiłeś?
Ja u siebie muszę chyba coś takiego zamontować

5. Data: 2011-02-06 17:49:36

Od: "t" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapewne nawiewniki firmy Aereco ?

Dom vs mieszkanie w bloku