Okna Korona Pabianice?

1. Data: 2003-08-25 13:04:25

Temat: Okna Korona Pabianice?
Od: "Enya" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś coś może powiedzieć o tych okanach??

Pozdrawiam Ania

1. Data: 2003-09-23 22:15:04

Temat: Re: Okna Korona Pabianice?
Od: "Grzegor" <G...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Enya" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś coś może powiedzieć o tych okanach??
>
> Pozdrawiam Ania

Witam mam okna z korony , profil koemerlinga ,okna ok natomiast firma nie
bardzo , miało być 5 zabezpieczeń a/w na skrzydło przyszły okna z 4 -ma ,
dopłacałem za klamki secustik przyszły zwykłe , potem przywieżli ( po 3
tygodniach) złote roto z przyciskiem i byli już troche zniesmaczeni tym ze
upieram się przy tym co zamówi łem i za co dopłacałem, jutro maja przywieżc
już dobre ale mija blisko 2 miesiące , acha i dzwi balkonowe były uszkodzone
(okucie) wymieniali ale nie działają tip -top a serwis nie śpieszy się z
przyjazdem , reasumujac są chyba najtańszym przedstawicielem koemerlinga ale
nie jestem zadowolony
Grzegorz

1. Data: 2003-09-25 08:30:41

Od: "Enya" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam mam okna z korony , profil koemerlinga ,okna ok natomiast firma
nie...
<ciach>

Dzieki piekne za odpowiedz.
No i teraz jestem cala w strachu... bo z tego co piszesz nie wyglada to
dobrze :-( No i zaczynam sie powaznie martwic bo zamowilam jednak te okna a
teraz juz na nie czekam i czekam ... caly czas jest coś to-nie mają szyb...
to maja za duzo zamowien... itd. Obawiam sie bo niestety wpłaciłam całość
kwoty i teraz to już chyba zostaje mi liczyć że nie zostanę oszukana.. ech
Enya

Usuwanie farby olejnej z framug.
operatorzy dźwigów/Irlandia
[Wro] kabina prysznicowa
TBS ... temat stary, ale czy znany .....
domki