Okna - zwrot kosztow

1. Data: 2003-03-11 14:52:48

Temat: Okna - zwrot kosztow
Od: "Piotr Kosela" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Usłyszałem, że istnieje możliwość zwrotu ze spółdzielni kosztów poniesionych
na wymianę okien w mieszkaniu (może także drzwi?).
Przeszukałem archiwum i znalazłem jeden post na ten temat :-(
Może macie z tym doświadczenia?
Czy ktoś może napisać na jakich zasadach przyznawany jest zwrot, jaka jest
do tego droga itp?

(Miszkanie spółdzielcze własnościowe, W-wa - Bródno)

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

--
Pzdr
Pe Ka

1. Data: 2003-03-11 15:24:41

Temat: Re: Okna - zwrot kosztow
Od: "Levi's 501" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.Ja wymienialam okna w listopadzie 2002.Poszlam do spoldzielni i sie
wszystkiego dowiedzialam.Okna musza miec atesty, byc zgodne z wymiarami
dotychczasowych{przynajmniej w naszej spoldzielni}.Zwracaja tylko za okna
{bez parapetow i montazu}.Dostalam 10% wartosci okien.Mieszkam w Bydgoszczy
i moze w innych miastach jest inaczej.
Pozdrawiam
Asia.

1. Data: 2003-03-11 16:23:29

Od: "laik523" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W każdej spółdzielni może być inaczej albo wogóle. Spółdzielnia nie ma
takiego obowiązku, chyba że zostało to ustalone w wewnętrzych aktach
prawnych.

1. Data: 2003-03-12 13:02:56

Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mogę tylko potwierdzic że rzeczywiście taki zwrot otrzymasz - teściowie tak
zrobili.

Co do szczegółów pytaj swoją spółdzielnię.
D.

1. Data: 2003-03-13 07:53:25

Od: "Piotr Kosela" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
Jutro (piątek) zaczynam walczyć ze spółdzielnią/administracją. Jeśli ktoś
jest zainteresowany mogę zdać relację ;-)

--
Pzdr
Pe Ka
Jeżeli odpowiadasz bezpośrednio usuń co trzeba z adresu!

Inst. elektryczna
Łóżko drewniane 200x160 sprzedam
Bio kominki
hokus pokus, czyli o sztuczkach optycznych
odliczenie od podatku euroster