Oko - pilna sprawa

1. Data: 2006-06-10 20:58:05

Temat: Oko - pilna sprawa
Od: "cels" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Przed chwila zauwazylem u matki "cos" na oku. Twierdzi ze swedzialo ja to
oko, wiec przetarla lekko reka powieke. Mowi ze nie boli ja to obecnie.
Mozecie doradzic czy nalezy isc z tym dzis/jutro na pogotowie ? Podaje
linka. http://cels.republika.pl/oko.JPG Dodam ze te babelki sa jakby taka
przezroczysta galareta.

pzdr CeLs

2. Data: 2006-06-10 21:12:40

Temat: Re: Oko - pilna sprawa
Od: "mirhe" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cels" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> oko, wiec przetarla lekko reka powieke. Mowi ze nie boli ja to obecnie.
> Mozecie doradzic czy nalezy isc z tym dzis/jutro na pogotowie ? Podaje

wygląda na ciało obce pod powieką 5 minut pracy dla okulisty i lepiej jechac
od razu + potem jakies kropelki i masć z antybiotykiem
--
buy and sell photo and image
http://www.photobank.net-poland.com/

3. Data: 2006-06-10 21:13:55

Od: "mirhe" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirhe" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "cels" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> wygląda na ciało obce pod powieką 5 minut pracy dla okulisty i lepiej
> jechac od razu + potem jakies kropelki i masć z antybiotykiem

ewentualnie mógł jej gorący tłuszcz z patelni prysnąc , ale i tak bym jechał
dzisaj.

4. Data: 2006-06-10 21:25:41

Od: "cels" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ewentualnie mógł jej gorący tłuszcz z patelni prysnąc , ale i tak bym
> jechał dzisaj.

A krople Starazolin jedynie pogorsza sprawe czy mozna nimi zakropic to oko ?

pzdr CeLs

5. Data: 2006-06-10 21:28:14

Od: "mirhe" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A krople Starazolin jedynie pogorsza sprawe czy mozna nimi zakropic to oko
> ?

zakraplac to tylko antybiotyk albo sulfonamid , ale przedewszystkin
podjechac do okulisty

6. Data: 2006-06-12 18:25:02

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oko, wiec przetarla lekko reka powieke. Mowi ze nie boli ja to obecnie.
> Mozecie doradzic czy nalezy isc z tym dzis/jutro na pogotowie ? Podaje

to jest cysta spojowki. Moze powstac po potarciu oka. Wystarczy zapisac sie
na terminowa wizyte u okulisty, ktory powinien po znieczuleniu kroplami ja
przekluc. Do momentu przeklucia moze byc odczuwalny dyskomfort
(przeszkadzanie, uczucie ciala obcego w oku). NIe powinno sie nic stosowac,
jezeli juz to zel nawilzajacy, np. Vidisic (bez recepty). Starazolin
zdecydowanie odradzam, podobnie jak jakiekolwiek antybiotyki.

pozdr.

casus

7. Data: 2006-06-12 18:32:01

Od: "Pawlo" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirhe" <f...@w...pl> wrote in message

> Użytkownik "cels" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> zakraplac to tylko antybiotyk albo sulfonamid , ale przedewszystkin
> [...]
Ludzie od tego sa lekarze jechac odrazu a nie pytac sie na grupie czy moze
tak czy moze srak a moze sie zagoji do wesela bo wlasnie jest dobry serial i
nie chce mi sie jechac.Mi by nie przyszlo do glowy zeby marnowac czas i na
grupie sie pytac o takie rzeczy. Od tego sa OKULISCI. Eh co za narod

8. Data: 2006-06-13 20:02:34

Od: "cels" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stosowac, jezeli juz to zel nawilzajacy, np. Vidisic (bez recepty).
> Starazolin zdecydowanie odradzam, podobnie jak jakiekolwiek antybiotyki.

Eh i tak to wlasnie jest z okulistami w Katowicach, chyba same nieuki
pracuja w NFZ w tym miescie. Matka dostala krople Dexamytrex i masc
Cortineff. Nie bylo zadnego przekluwania, ma podobno przejsc same. Rozumiem
wiec ze nalezalo by ponownie udac sie do tego okulisty i powiedziec co robic
( gdyz watpliwe jest ze sam na to wpadnie ) ?

pzdr CeLs

9. Data: 2006-06-14 10:14:52

Od: b...@g...pl (gimsat) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ta może zwiastować opryszczkowe zapalenie i może być wówczas nawet
> konieczny zabieg. Przechodziłem to w latach 90-tych. Oby taki epilog nie
Pozdrawiam
BB-Gimsat

ny

10. Data: 2006-06-14 21:18:02

Od: "cels" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam
> BB-Gimsat

Również mam taka nadzieje. Jednak powstalo to prawdopodobnie w wyniku
potarcia ( podobno ja oko swedzialo wiec potarla powieke ), jezeli jednak
zaczerwienienie jak i cysta nie znikna to wizyta u okulisty ( prywatnego )
bedzie nieunikniona i na ta koniecznosc juz matke przygotowuje.

pzdr CeLs

A L G O N I X
zakażenie - od lekarza, do lekarza #$$%#%$#$%
Uszkodzenie błony bębenkowej
Lidokaina (lignokaina) podana dostawowo - jak długo działa?
zaklady opieki dlugoterminowej -POZNAN, WARSZAWA