Okres 40 - 50 dni

1. Data: 2003-03-04 18:28:35

Temat: Okres 40 - 50 dni
Od: "Kicia" <k...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!

Mam pewien problem, i mam nadzieję że mi pomożecie :)
A mianowicie, mój cykl menstruacyjny wacha się w granicach od 40 do 50 dni.
W sumie to w niczym mi to nie przeszkadza, ale to chyba jest coś nie tak.
Oprócz tego nie mam żadnych innych dolegliwości :)
No i pytanie: czy to jest "normalne", czy należy coś z tym zrobić? Co ?

Pozdrawiam
Kicia

2. Data: 2003-03-04 18:41:58

Temat: Re: Okres 40 - 50 dni
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kicia" <k...@m...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Oprócz tego nie mam żadnych innych dolegliwości :)
> No i pytanie: czy to jest "normalne", czy należy coś z tym zrobić? Co ?

nie przyszlo ci do glowy, zeby isc do ginekologa?:) moze jestes zaburzana z
hormonami, ale moze ten typ tak ma. nie podalam prawie zadnych informacji, a
chcesz diagnozy:)

ja np. takie cykle mam i mam chorobe pco. ale mam tez inne objawy.

3. Data: 2003-03-04 21:24:11

Od: "Izunia" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Oprócz tego nie mam żadnych innych dolegliwości :)
> No i pytanie: czy to jest "normalne", czy należy coś z tym zrobić? Co ?

Witam!!!
Ja też jestem takim przypadkiem. Przedzewszystkim udaj się do lekarza. Zrób
badania np: poziomu hormonów i inne. Miałam robione różniste badania (już
nawet dokładnie nie pamiętam jakie). Wszystko wychodziło w normie. W końcu
trafiłam na panią ginekolog, która stwierdziła, że taka moja uroda. Moje
cykle są takie i koniec. Nawet dwa porody nie pomogły! W tej chwili, aby
mieć regularne miesiączki biorę
Triquilar. Są to również tabletki antykoncepcyjne, które tylko może
przepisać lekarz.
Pozdrawiam IZA!!!

4. Data: 2003-03-04 22:14:05

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izunia" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja też jestem takim przypadkiem.

iza, a co ci w koncu lekarz zdiagnozowal? nie pco przypadkiem?

5. Data: 2003-03-04 22:29:09

Od: "Izunia" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Izunia" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

> iza, a co ci w koncu lekarz zdiagnozowal? nie pco przypadkiem?

Nie. Nawet nie wiem co to jest, ale chętnie się dowiem. Możesz pisać na
priva, to dokładnie popiszemy sobie!
Iza prosto z ostatków :)))

strzykajace stawy
pytanie grupy krwi