Re: Okulary

Data: 2013-08-01 22:23:23
Temat: Re: Okulary
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

"Stokrotka" 51fa88a8$0$1260$6...@n...neostrada.pl

Okulistka zauważyła, iż można uznać, że dobrze mówię,
gdy mówię, że potrzeba tyle światła,aby było przyjemnie.

BTW -- spytała mnie, czy byłem w tym roku u lekarza, bo wg
niej NFZ uważa, iż nie mam ubezpieczenia.

Poniżej to co pamiętam z bieżącego (2013) roku:

-- co najmniej 2 razy u neurologa (kolejna wizyta zamówiona)
(raz przed ,,dopplerem szyjnym'' i raz po)
-- co najmniej 2 razy u angiologa (kolejna wizyta zamówiona)
(raz przed USG i raz po)
-- parę razy u alergologa (kolejna wizyta zamówiona)
-- wiele razy u rodzinnego (samo skierowanie do NFZ
pochłonęło kilka wizyt)
-- 1 raz w NFZ w sprawie sanatorium
-- 2 razy w ZUSie w sprawie sanatorium
-- co najmniej 1 raz laboratorium (badanie krwi)
-- co najmniej 1 raz RTG
-- 2 razy USG (zimno mi -- trzeba sprawdzić, czy
nie marznie ;) moja krew)
-- rehabilitacja kręgosłupa...

Ponadto NFZ kieruje mnie do sanatorium i ZUS tak samo, ale szybciej...

Czy to nie absurd? Osobiście płacę składki do ZUS a w razie
niezapłacenia, ZUS bezzwłocznie wysyła płatny monit...
Pracodawca nie zmienił się od co najmniej 9 lat. :)

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'