Okulary do komputera

1. Data: 2002-02-07 07:49:42

Temat: Okulary do komputera
Od: "-MS-" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow,

Nie wiem czy dobrze trafilem ale nie znalazlem grupy o wlasciwszej tematyce.
Codziennie po 8 godzin pracuje przy komputerze. Czasami jeszcze siedze w
domu przy wlasnym. Od tego jak sie pewnie domyslacie bola mnie oczy (ale nie
zawsze). Wzrok mam na tyle dobry, ze nie nosze zadnych okularow
korekcyjnych. Wiem, ze jest cos takiego jak okulary do komputera ze
specjalnymi soczewkami ktore rozpraszaja pewne promieniowanie pochodzace od
monitora (tyle wiem). Same soczewki to wydatek > 200zl no i jeszcze oprawki.
Wiec moje pytanie: czy ktos moze sie podzielic wiedza, doswiadczeniem z
uzytkowania takich okularow ? Czy one naprawde pomagaja ? Rozumiecie, ze nie
chcialbym wydawac kilku setek na darmo. Pytalem sie w sklepie ale wiadomo,
co tam mozna uslyszec. Przeciez zaden sprzedawca nie powie, ze "chleb jest
stary i prosze go nie kupowac" :-).

Mariusz

2. Data: 2002-02-07 09:01:04

Temat: Re: Okulary do komputera
Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi pomagają. A jeszcze lepiej LCD, powoli stają się dostępne.

----------------
Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

3. Data: 2002-02-07 09:14:14

Od: "-MS-" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mi pomagają. A jeszcze lepiej LCD, powoli stają się dostępne.

zeby jeszcze 19" byly po "normalnej" cenie :-)

4. Data: 2002-02-07 10:27:40

Od: "bolek" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> zeby jeszcze 19" byly po "normalnej" cenie :-)

i zeby jeszcze kazdy komp do ktorego siadam mial LCD :-(

5. Data: 2002-02-07 14:26:06

Od: "-MS-" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Firma ci powinna zafundować albo przynajmniej dołożyć. Mnie dołożyli (150
> zł, budżetówka, informatyk)

Pracuje sam w firmie :-)

6. Data: 2002-02-07 15:19:46

Od: "AjBiEm" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

7. Data: 2002-02-07 17:30:16

Od: "Ewa" <E...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiec moje pytanie: czy ktos moze sie podzielic wiedza, doswiadczeniem z
> uzytkowania takich okularow ? Czy one naprawde pomagaja ?

a ja zapytam jeszcze czy takie okulary "można łączyć " z filtrem na
monitorku czy też, albo to albo to?
Ewa

8. Data: 2002-02-08 07:43:35

Od: "AjBiEm" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja zapytam jeszcze czy takie okulary "można łączyć " z filtrem na
> monitorku czy też, albo to albo to?
Jak robiłam swoje, to mogłam mieć wszystkie kombinacje (nawet kolorowe
szkła). Od komputera chroni jedynie specjalna powłoka , chyba nazywa się to
filtr antyrefleksyjny. Dodam jeszcze, że ja w soich chodzę na codzień.
Sprawdzają się super zwłaszcza przy deszczowej pogodzie, kiedy w normalnych
szkłach mamy masę odblasków. W antyrefleksach tego nie ma.
Polecam
AjBiEm

Co mozna stwierdzic po wynikach EKG?
Jakie sa objawy Birelioza - tej choroby roznoszonej przez kleszcze ?
Inne listy dyskusyjne
Jakie wahania temperatury ?
Dziwne drewienie palca u reki