Okulary na głowie (na włosach)

1. Data: 2003-07-16 13:12:40

Temat: Okulary na głowie (na włosach)
Od: "WOJTEK Z." <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja dziewczyna nosi okulary na głowie (na włosach). Podobno jest to cecha
władczych despotek. Czy ktoś ma takie obserwacje spośród swoich znajomych?

1. Data: 2003-07-16 13:26:36

Temat: Re: Okulary na głowie (na włosach)
Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:bf3j0e$oto$1@news.onet.pl>
WOJTEK Z. napisał(a):

> Moja dziewczyna nosi okulary na głowie (na włosach). Podobno jest
> to cecha władczych despotek.

Ty sie ciesz, ze nie wklada sobie szkiel kontaktowych do nosa. Podobno
jest to cecha slodkich idiotek.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl

Jesli zycie jest pieklem, nie bojmy sie smierci

1. Data: 2003-07-16 13:40:05

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

WOJTEK Z.:
> ... Podobno jest to cecha władczych despotek.

1-szy raz slysze. Serio??? :)

Czarek

1. Data: 2003-07-16 14:47:13

Od: "o_la" <o...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WOJTEK Z."

> Moja dziewczyna nosi okulary na głowie (na włosach). Podobno jest to cecha
> władczych despotek. Czy ktoś ma takie obserwacje spośród swoich znajomych?

Ja tak nosze okulary, a nawet swojego psa nie potrafie wychowac tzn. ustalic
prawidlowa hierarchie w stadzie ;-)

pozdrawiam serdecznie :-)
o_la

1. Data: 2003-07-16 14:47:30

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> WOJTEK Z.:
>
> 1-szy raz slysze. Serio??? :)

Weź się gosciu zacznij uczyć!
Jak ma na prawo przesunięte, to praworęczna i vidze.
Jak ma spuszczone zawadiacko, to latawica. pempek!
Jak ma z tyłu to otwarta i dziewica.
Ucz się, gościu - okularologii!

:-)))ett

1. Data: 2003-07-16 14:51:30

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK"

> Ty sie ciesz, ze nie wklada sobie szkiel kontaktowych do nosa. Podobno
> jest to cecha slodkich idiotek.

Najgorsze są te co mają tylko podróby za 20 zł.
One to dopiero dają w tyłek.
Strach się bać.

Uważaj też na te w szklistych ramkach!
One to dopiero bodą!

ett
Rozgadany jakby w okulorach chodził :-)))

1. Data: 2003-07-16 14:56:57

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:bf3ojf$qbk$1@nemesis.news.tpi.pl>
o_la napisał(a):

> Ja tak nosze okulary, a nawet swojego psa nie potrafie wychowac
> tzn. ustalic prawidlowa hierarchie w stadzie ;-)

Wyrzuc jedna miske i niech zostanie tylko ta dla psa.
To na poczatek ;-)

1. Data: 2003-07-16 16:19:57

Od: "Tomasz Pszon" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potwierdzam!
Masz może pomysł jaka jest tego przyczyna?

Pozdrowienia
trikster

1. Data: 2003-07-16 22:33:06

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

WOJTEK Z. napisał:

> Moja dziewczyna nosi okulary na głowie (na włosach). Podobno jest to cecha
> władczych despotek. Czy ktoś ma takie obserwacje spośród swoich znajomych?

Pewnie nie chodzi o same okulary, ale o władczy [??? a może
obronno-agresywny - ręka w górze?] gest przy ich ciągłym poprawianiu i
opuszczaniu-podciąganiu. Jak dla mnie gest obronny cechuje raczej osoby
niepewne, uciekające w działania bojowe ze strachu. :) Blueeee, nie
lubię takich - w odbiorze [moim] są "zakłamane" - nic na to nie poradzę.
;)

Ale jako soba nosząca okulary korekcyjne wiem, że wystarczy jedno takie
założenie żeby szkłą zmatowiały tłuszczykiem o kilkanaście [??? dziesiąt
procent] - a włosy myję często. Za kilka lat taka pannica zacznie nosić
korekcyjne i nie będzie mogła jednocześnie nosić przeciwsłonecznych. ;)

Flyer

1. Data: 2003-07-17 08:48:27

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa:
> Ucz się, gościu - okularologii!

Raczej: pierduo-logii. :)))

A co 'zwiastuje' spinka we wlosach? To samo? ;)

Czarek

Rolfing - zrodla po polsku - gdzie?
seronil
Głupie mrówki czyli Terapia Gestalt