Okulista

1. Data: 2005-05-09 09:14:16

Temat: Okulista
Od: Qba <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Moglby mi ktos podpowiedziec gdzie znajduje sie jakies dobre
centrum okulistyczne? Szukalem troche w archiwum ale jakos nie wpadlo mi
w rece... Slyszalem ze w Katowicach i Poznaniu sa jedne z najlepszych w
Polsce, bardzo bym prosil o jakis namiar i opinie. Z gory dziekuje.

Kuba

2. Data: 2005-05-09 11:25:32

Temat: Re: Okulista
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

d5n9l4$95q$...@n...onet.pl,
Qba <j...@o...pl>:

> dobre
> centrum okulistyczne?

Dobre do czego konkretnie?

--
Robert

3. Data: 2005-05-09 13:41:04

Od: "Michal" <l...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.korvitachorzow.wirma.pl/firma.php?id=47&m
enu=opis&lang=&ver=101&temat_id=0

4. Data: 2005-05-09 15:55:56

Od: Qba <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

RobertSA napisał(a):
> d5n9l4$95q$...@n...onet.pl,

> Dobre do czego konkretnie?

Chodzi przede wszystkim o diagnostyke i skuteczne leczenie badz zabieg.
W tym celu potrzeba dobrego lekarza z dobrym sprzetem dlatego pytam o
miejsce, w ktorym mozna takie czynnosci przeprowadzic. Lekarz z koziej
wolki lub pcimia dolnego niestety jest w stanie dobrac tylko okulary...

5. Data: 2005-05-09 16:55:24

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miejsce, w ktorym mozna takie czynnosci przeprowadzic. Lekarz z koziej
> wolki lub pcimia dolnego niestety jest w stanie dobrac tylko okulary...

Kazda Klinika w Polsce jest dobrze wyposazona i sa tam bardzo dobrzy
specjalisci. Rowniez w szpitalach wojewodzkich na oddzialach okulistycznych.
Czesto doskonala diagnostyke bardzo trafnie i skutecznie przeprowadzi
rowniez dosc nieszczegolnie obiektywnie przez Ciebie oceniany okulista z
Pcimia Dolnego lub Koziej Wolki.

pozdr.

casus

6. Data: 2005-05-09 20:13:58

Od: Qba <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie chce nikomu umniejszac zalezy mi jedynie na klinice cieszacej sie
dobra opinia pacjentow. Ja niestety nie mam dobrych doswiadczen jesli
chodzi o placowki panstwowe stad moje zapytanie...

Pozdrawiam

Kuba

Jak zgubić podbródek??
Dobry gastrolog w Dąbrowie Górniczej pilnie poszukiwany
biały nalot na jezyku - KANDIDA - kto zna temat ?
poleccie homeopate - rzeszow
Sprawność kończyny po złamaniu