Re: Olej Lniany??.

1. Data: 2003-12-03 13:05:17

Temat: Re: Olej Lniany??.
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości
news:bpad0c$ir4$1@inews.gazeta.pl...

> To ci sie pewnie tylko wydaje.

"jaja kur zielononóżek kuropatwianych"
Myślę, że jednak to mogą być jajka dla optymalnych, kupiłem dzisiaj 10szt. i
muszę powiedzieć, żę są bardzo smaczne (zjadłem trzy i to z białkami;)) ) i
mają naprawdę bardzo duże żółtko, co chyba najbardziej interesuje
optymalnych;))

na pudełku jest adres internetowy, który może kogoś zainteresować.

http://www.kurki.eko.org.pl/literatura.html

przy czytaniu poniższej strony miałem wrażenie, jakby to jakiś optymalny
pisał:
http://www.kurki.eko.org.pl/literatura1.html
"Nie ma w przyrodzie drugiego bardziej doskonałego surowca spożywczego niż
jaja. Nikt się nad tym nie zastanawia, że normalnie zniesione i zapłodnione
jajo kurze po dostarczeniu energii w postaci ciepła (39 st. C przez 21 dni)
przeistacza się w żywy organizm (pisklę), w którym jest układ kostny,
mięśniowy, pokarmowy, nerwowy, immunologiczny itd."

zapytałem o te jajka, co to jest i dlaczego tak drogo (60 groszy), uzyskałem
informację, że są to kury z gospodarstw, w których są hodowane przy
naturalnym świetle, bezstresowo(?), same niosą jajka kiedy chcą (?) i same
sobie skubią
trawkę i co tylko znajdą... jakoś tak to było, więc kupiłem na spróbowanie i
jestem zadowolony.

Pozdrawiam,
Adam

cały czas piszę o tym sklepie:
http://apis.strefa.pl/firma.php

2. Data: 2003-12-03 13:27:26

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Adamo 2. w wiadomości news:bqkn6j$vi2$1@opal.futuro.pl pisze:

> [...]
> ciepła (39 st. C przez 21 dni) przeistacza się w żywy organizm
> (pisklę), w którym jest układ kostny, mięśniowy, pokarmowy, nerwowy,

Niech zgadne: Trziszka, "Jajeczko? Na zdrowie!"?

3. Data: 2003-12-03 14:04:04

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości
> [...]
> sobie skubią
> trawkę i co tylko znajdą... jakoś tak to było, więc kupiłem na spróbowanie

No widzisz... cholera jasna! ;\ (tu się już 'znenerwowałam'...)
Ty masz, kurna więcej szczęścia do kupienia takich jajek, niż ja... grrrr ;/
To niesprawiedliwe... ;`<

Pozdrawiam
Krystyna

4. Data: 2003-12-03 14:39:02

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamo 2. napisał:

> [...]
> muszę powiedzieć, żę są bardzo smaczne (zjadłem trzy i to z białkami;)) ) i
> mają naprawdę bardzo duże żółtko, co chyba najbardziej interesuje

Dzieki za wiadomosc.Bo mi moje czysto wiejskie jajka sie skonczyly dzis
i nie mam na razie widoku na nastepne.Wiec kupie te zielononozki.
Ja zaczelam odrozniac smak jajek wiejskich i fermowych, te drugie
smierdza mi pasza niestety.

> [...]
> sobie skubią
> trawkę i co tylko znajdą... jakoś tak to było, więc kupiłem na spróbowanie i

Wyprobuje.I dzieki za wiadomosc.

> Pozdrawiam,
> Adam
>
> cały czas piszę o tym sklepie:
> http://apis.strefa.pl/firma.php

Wiem, wiem, takie jajka widzialam tez na Szweskiej w sklepie-Swiat przypraw.
Pozdrawiam Hafsa od kilku dni spowrotem wzorowo na diecie

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

5. Data: 2003-12-03 14:51:59

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bqko7v$11f$1@inews.gazeta.pl...

> Niech zgadne: Trziszka, "Jajeczko? Na zdrowie!"?
;))))
Pozdrawiam,
Adam

6. Data: 2003-12-03 14:53:57

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bqkqtu$qv8$1@news.onet.pl...

> No widzisz... cholera jasna! ;\ (tu się już 'znenerwowałam'...)
> Ty masz, kurna więcej szczęścia do kupienia takich jajek, niż ja... grrrr
;/
> To niesprawiedliwe... ;`<

hehe, bo sprawiedliwsze by było, gdybyś Ty miała więcej tego
"szczęścia";))))
a poza tym Wrocław się rozbudowuje i stale nowe mieszkania oddają;))

Pozdrawiam,
Adam

7. Data: 2003-12-03 14:57:02

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ja zaczelam odrozniac smak jajek wiejskich i fermowych, te drugie
> smierdza mi pasza niestety.

przy zjadaniu 5szt/ dzień nie dziwię się:)

> Pozdrawiam Hafsa od kilku dni spowrotem wzorowo na diecie

Znaczy niskokalorycznie i dużo surówek? ;))))

Pozdrawiam,
Adam

8. Data: 2003-12-03 15:30:07

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> przy zjadaniu 5szt/ dzień nie dziwię się:)

> Znaczy niskokalorycznie i dużo surówek? ;))))

Ty Hafsy nie nenerwuj! ;)
Jest teraz w okresie ochronnym. Kobiety w takim stanie nie wolno nenerwować!
:|
Bo Ci myszy wszystko zjedzą ;>

Krystyna

9. Data: 2003-12-03 15:41:37

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna*Opty* napisał:

> Ty Hafsy nie nenerwuj! ;)
> Jest teraz w okresie ochronnym. Kobiety w takim stanie nie wolno nenerwować!
> :|

Krysiu, ja juz w stanie ochronnym nie jestem :-((((( Hafsa

10. Data: 2003-12-03 15:43:48

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamo 2. napisał:

> przy zjadaniu 5szt/ dzień nie dziwię się:)

Zjadam 4 zoltka na dzien.Jako jajecznica na masle.Wiec czuje dokladnie
smak paszy zamiast zoltek.

> Znaczy niskokalorycznie i dużo surówek? ;))))

Chcesz mnie zabic tymi surowkami? Niskokalorycznie pewnie tak. Ale bez
surowek.

> Pozdrawiam,
> Adam

I ja pozdrawiam ( po pomiarach tablicy w Epi markecie) Hafsa

--
[...]

Zajadanie problemów
tabletki!!!!!
sory