Olej po smażeniu frytek - co z nim robic ?

11. Data: 2008-09-22 14:30:30

Temat: Re: Olej po smażeniu frytek - co z nim robic ?
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ano nie dokucza ;-)
Napisałem, że wymieniam, jak sciemnieje a nie jak już będzie czarny
Jacek
PS
zapytajcie w smażalniach, jak często wymieniają

12. Data: 2008-09-22 16:07:03

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Spytaj jego klientów ;-)
JaC

-----

13. Data: 2008-09-22 17:07:02

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przy wejściu do smażalni wisi lista i na czołowym miejscu jest napis:
Pana 666 - JaC i innych Trolii nie obsługujemy ;-)
Jacek

14. Data: 2008-09-22 18:50:15

Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jw.
> i jeszcze - jakiego używacie oleju do smażenia i ile razy go używacie (tzn.
> ile cyklów smażenia porcji) ?
>
> Piotrek
Zmieszaj z trocinami i spal w piecu.

15. Data: 2008-09-23 05:15:10

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie że nie, my tam pracujemy i sikamy na zapleczu do oleju...
JaC

16. Data: 2008-09-23 11:55:22

Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie że nie, my tam pracujemy i sikamy na zapleczu do oleju...
> JaC

Do gorącego???
Aj ja jaj, to musi być bolesne ;D

17. Data: 2008-09-23 19:35:39

Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> Zmieszaj z trocinami i spal w piecu.

nie mam ani diesla ani pieca, myslę że sporo ludzi ma podobny problem jak
ja....

Piotrek

18. Data: 2008-09-23 20:46:59

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Tomek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> nie mam ani diesla ani pieca, myslę że sporo ludzi ma podobny problem jak
> ja....
>
> Piotrek

Nie mają. Leją w kanał i się nie przejmują. Też leję olej w kanał i nie mam z
tego powodu wyrzutów sumienia. Te cale gadki o ekologi to jeden wielki pic na
wodę mający na celu wyłudzenie pieniędzy od ludzi.

19. Data: 2008-09-23 20:50:57

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek" <k...@o...pl> wrote in message

> [...]
na
> wodę mający na celu wyłudzenie pieniędzy od ludzi.

Nie macie kolegów jeżdżących na takim oleju? Przecież gdy się odstoi to
można go uzyc do silnika diesla - w samochodzie czy ciągniku. Musi mieć
osobny bak, zawór trójdrożny i grzałkę do podgrzewania. Samochód startuje na
normalnym paliwie i gdy silnik juz ciepły przełącza się na podgrzany olej ze
smażalni...

20. Data: 2008-10-03 10:34:01

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Sep 2008 20:50:15 +0200, Tomek napisał(a):

> Zmieszaj z trocinami i spal w piecu.

Ja np. robię mały dołek w lesie, wlewam i zasypuję ziemią. Nie
zasypywałbym, ale mój pies by wszystko zaraz wychłeptał ;)
Taki olej jest ekologicznie czysty - przecież to olej roślinny. Co innego
gdyby wylewać silnikowy :)

T.

Odrestaurowywanie strych mebli - książki
40 minut
Pralka idealna.
grzejnik olejowy
Pralka "Szósty Zmysł" -odpowiednik