Oligo 25 Vichy

1. Data: 2003-02-14 10:15:49

Temat: Oligo 25 Vichy
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem ciekawa, macie ten krem.
Przeczytałam już o nim wszystko, ale co innego czytać a co innego...no
właśnie?

Hanuś

1. Data: 2003-02-14 10:39:43

Temat: Re: Oligo 25 Vichy
Od: "Monika \"mitek\"" <m...@w...to.qbanet.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem ciekawa, macie ten krem.
> Przeczytałam już o nim wszystko, ale co innego czytać a co innego...no
> właśnie?

Mam - od 2 tygodni. I "jestem na tak". Co prawda, nie wystąpił u mnie taki
rumieniec, jak u pani na reklamie (;-)), ale jest na prawdę świetny.
Gęstszy od Thermal S1, ale nie przekłada się to na tłustość. Polecam.
Zdecydowanie.
Monika
P. S. Kiedyś był wątek, w którym padło porównanie Vichy do Iwostinu.
Kupiłam ten Iwostin - do Vichy mu daleko (Skakanko, miałaś rację).

1. Data: 2003-02-14 10:55:27

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (Skakanko, miałaś rację).

Hehe..Ciocia Skakanka zawsze ma rację...:)))))))))))

Dzięki Monika za info:)

Hanuś

1. Data: 2003-02-14 10:59:22

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Hehe..Ciocia Skakanka zawsze ma rację...:)))))))))))

Hanus, nie rob z cioci potwora...:P

Ale a propos polskich kosmetykow z woda termalna to jest nowa seria -
Dermedic.
Tylko nie wiem co to za woda jest w srodku i jakie one sa... chyba
sprobuje bo mnie strasznie ciagnie:)
Wiecie cos o nich?:)

Kaska

1. Data: 2003-02-14 11:14:00

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rumieniec, jak u pani na reklamie (;-)), ale jest na prawdę świetny.
> Gęstszy od Thermal S1, ale nie przekłada się to na tłustość. Polecam.

Moniko !
nie orientujesz sie, co zanczy to "25" ? czy to jest moze wiek, od ktorego
mozna stosowac ten krem ? ja mam 23 lata i nie wiem, czy kupic...

maja

1. Data: 2003-02-14 11:15:40

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hanus, nie rob z cioci potwora...:P

Ależ proszę Cioci, nigdy w życiu ;)))))))))))))))))))...

> Dermedic.
> Tylko nie wiem co to za woda jest w srodku i jakie one sa... ]

Miałam wodę, jest ok ale nic rewelacyjnego.

Hanuś

1. Data: 2003-02-14 11:53:46

Od: "Agatka" <n...@S...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem ciekawa, macie ten krem.
> Przeczytałam już o nim wszystko, ale co innego czytać a co innego...no
> [...]

A ja kiedys tam jak byla akcja promocyjna Oligo w necie zapiaslam sie, ze
chce probki.
I dostalam!!!
Z tego co dostalam, to sa dwa rodzaje, do normalnej i suchej cery.
Juz kupilam i jest boski!!!

1. Data: 2003-02-14 12:38:59

Od: xanka <x...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

"Hanuś" wrote:

> Jestem ciekawa, macie ten krem.
> Przeczytałam już o nim wszystko, ale co innego czytać a co innego...no
> właśnie?

Ja wlasnie skonczylam probke Oligo do skory suchej. Wprawdzie mam mieszana
cere ale okazal sie bardzo dobry, bo cos mi sie ostatnio skora przesuszyla
i zaden nawilzajacy sobie nie radzil, albo radzil tylko na chwile, z
luszczaca sie skora na nosie, brodzie.
Po raptem 4krotnym uzyciu stwierdzam ze dobrze sie wchlania, dobrze
nawilza i zostawia skore gladka i mila w dotyku. A co wiecej to trzeba by
wyprobowac caly sloiczek. Ciekawa jestem jak by sie sprawdzila ta wersja
do cery mieszanej. Gdyby nie to ze dopiero co kupilam sobie ten
nawilzajacy z serii MAT-B Dermiki, to bym kupila. Bede miala czas zeby
sobie uskladac :) bo tani to on nie jest...

pozdrawiam
xanka

1. Data: 2003-02-14 19:54:45

Od: "Margarett :))" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanuś <k...@g...pl> napisał(a):

> Jestem ciekawa, macie ten krem.
> Przeczytałam już o nim wszystko, ale co innego czytać a co innego...no
> właśnie?
>
> --
rewelacyjny jest.
i moge to powiedziec, na podstawie paru próbek. Zdecydowanie lepszy jest
jednak ten do skóry suchej. Mam mieszaną, ale sluzył jej świetnie. Skóra
wyrażnie nawilżona, taka..napięta i świezo wyglądająca.Ah..:)
pzd

1. Data: 2003-02-14 20:23:05

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie orientujesz sie, co zanczy to "25" ? czy to jest moze wiek, od ktorego
> mozna stosowac ten krem ? ja mam 23 lata i nie wiem, czy kupic...

Jest to średni wiek grupy docelowej i zarazem numer manganu (jednego z
głównych składników kremu) w układzie okresowym pierwiastków.

Kosmetyczne wspomnienia
do krakowianek
ktos tu pytal o zeby
szampony/ preparaty/ metody przyspieszajce porost wlosow
Mój powrót i krioterapia rajstop