Oliwka

1. Data: 2004-01-20 01:24:06

Temat: Oliwka
Od: "Maga" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejeczka. Wiem, że wiele z was używa oliwki na mokrą skórę i sama wiem, że
dobrze to robi skórze, ale mam pytanie jakich oliwek używacie? Czy tylko
Johnsona czy innych też? No i normalnych czy w żelu? Mam taką oliwkę w żelu,
ale mam wrażenie, że dość ciężko ją równomiernie rozprowadzić, a może ja coś
robię nie tak?
Tak sobie myślę, że będzie to najlepszy sposób na zminimalizowanie skutków
paskudnej wody warszawskiej.
Wszelkie uwagi i opinie bardzo mile widziane.
Maga

1. Data: 2004-01-20 01:41:17

Temat: Re: Oliwka
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maga wrote:

> [...]
> paskudnej wody warszawskiej.
> Wszelkie uwagi i opinie bardzo mile widziane.

Uzywam plynnej Johnsona, rozne wersje zapachowe, na wilgotna skore, albo
kilkanascie kropli do wanny podczas kapieli. Te w zelu z ciekawosci
przetestowalam, ale jest fatalna, klei sie koszmarnie i zle rozprowadza,
nie bylam w stanie nawet skonczyc opakowania. Moze do nawilzania
niemowlecych pupek jest dobra, ale ja zadowolona nie bylam :-). troche
ratowalo sytuacje aplikowanie jej jeszcze w wannie, odrobina na mokra
skore, albo rozpuszczanie w wodzie, ale i tak wspomnienia mam nieciekawe
i nie kupie jej wiecej.

Mialam tez oliwke w spray`u z Avonu, ale tez mi nie pasowala, aplikator
spray`u sie zacinal, zapach za mocny, brudzila ubrania...Ueee, tez jej
nie kupie :-)

Pozdrawiam :-)

T. w polowie dlugiego postu nt kosmetykow, ale nie wiem, czy dzis
skoncze, U`szatan wstal, pora spac ;-))

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-01-20 07:26:33

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:400C873D.74A8AD4F@atom.pl,
Tib <c...@a...pl> typed:

> Uzywam plynnej Johnsona, rozne wersje zapachowe, na wilgotna skore,
> albo kilkanascie kropli do wanny podczas kapieli.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Do stosowania wyłącznie w momentach, kiedy TŻ albo inna uczynna osoba będą
pomagały wyjść z wanny.

Pozdrawiam,
Karola, co to sobie kiedyś tak tycio-tycio tej oliwki chlapnęła, a i tak
omal zębów podczas wychodzenia nie straciła

1. Data: 2004-01-20 07:47:39

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska wrote:

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> Do stosowania wyłącznie w momentach, kiedy TŻ albo inna uczynna osoba będą
> pomagały wyjść z wanny.

Albo mam szorstka wanne, albo wyjatkowe szczescie, bo zdarza mi sie
solidnie tej oliwki do wanny chlapnac, a wychodze o wlasnych,
nawilzonych silach ;-)

T, ktora idzie dospac, ja nie moge, co za dzika pora..;-)

1. Data: 2004-01-20 09:15:16

Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> paskudnej wody warszawskiej.
> Wszelkie uwagi i opinie bardzo mile widziane.

Hej,

Od kilku lat używam oliwki do ciała (naprzemiennie: do kąpieli, bądź
bezpośrednio po kąpieli na skórę). Wypróbowałam mnóstwo oliwek (Johnson,
Nivea, z Avonu, Ziaja, Bambino). Skuszona wypróbowaniem czegoś nowego udałam
się na zakupy do Geant. Kupiłam sobie ślicznie pachnącą, nie za drogą (coś
około 8 zł za 250 ml) oliwkę dla dzieci Bobini Baby (firma Global Cosmed ją
produkuje). Jestem z niej bardzo zadowolona. Świetnie nawilża, zmywam nią
makijaż, i powiem coś jeszcze, po oliwce Johnsona moja skóra była taka
"ciężka", lepka. Ta oliwka jest zupełnie inna. Skóra po niej jest mięciutka
i nie mam uczucia lepkosci i ciężkości. Oliwki w żelu nigdy nie używałam -
słyszałam niepochlebne opinie na temat tego żelu - aczkolwiek moja bratowa
będąc w ciąży bardzo ją sobie chwaliła, mówiła że dzięki niej nie ma
rozstępów na brzuchu.

Pozdrawiam oliwkowo :)
Katarzynka

1. Data: 2004-01-20 15:56:58

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> paskudnej wody warszawskiej.
> Wszelkie uwagi i opinie bardzo mile widziane.

jak juz uzywam to plynnej johnsona, albo ta z serii sss avonu do wlewania do
wody. Zreszta jak johnsona wlejesz do kapieli to efekt ten sam co z avonem.
Co do tej w zelu to jest dobra ale na inne rzeczy :))))))))), wciera sie
jakos opornie i mam wrazenie ze za duzo jej nalozylam :)
A pozatym uzywalam jeszcze takiej polskiej firmy (nie moge sobie
przypomniec - jakies bambino czy cos?) Wogle dobre sa te dla dzieci :)

pozdr

1. Data: 2004-01-20 16:48:38

Od: "Zuzanna" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tib"
> [...]
> nie bylam w stanie nawet skonczyc opakowania. Moze do nawilzania
> niemowlecych pupek jest dobra, ale ja zadowolona nie bylam :-)

moja siostra przez pomylke kupila mi oliwke w zelu. Najpierw bylam
wsciekla, ale potem dolalam (a raczej wpompowalam) ta w zelu do w
polowie opróznionej butelki plynnej oliwki i uzyskalo konsystencje wrecz
idealna :) Taka wlasnie powinni produkowac :)
A ja jeszcze uzywam pomaranczowej oliwki Ziaji albo róznych kulek (i
innych ksztaltów) do kapieli, ale z nimi to musze uwazac, zeby nie
moczyc w takiej oliwkowej wodzie wlosów, bo potem konce wygladaja
tragicznie - tak jakby wciagnely cala oliwke z wanny :)

Zuza

1. Data: 2004-01-21 08:05:08

Od: "Bastet_Milo" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

Użytkownik "Maga" <v...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> robię nie tak?
> Tak sobie myślę, że będzie to najlepszy sposób na zminimalizowanie skutków

Ja uzywam teraz z braku oliwki w zelu, Ziaji pomaranczowej (taka do masazu).
Ta w zelu jest dla mnie najlepsza, bo skore mam po niej naprawde miekka i
nawilzona.
Czesto mieszam ja z balsamami Naturals z Avonu i efekt jest nieziemski. :)

Bastet_Milo

1. Data: 2004-01-21 09:55:21

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i normalnych czy w żelu?

Hej!
W żelu, po wyjściu z wanny, całkiem mokra wcieram ją w skórę, potem wycieram
się ręcznikiem i gotowe. Skóra jest gładka, nawilżona, najlepsze balsamy
odpadają.

Hanuś

grube lydki
Problem z twarzą i korektorem :) (chyba dlugie)
tusz lancome
jaki najlepszy krem pod oczy ?
Cienie Ruby Rose