On jest zmeczony i nie ma ochoty na seks

151. Data: 2004-09-27 14:43:05

Temat: Re: On jest zmeczony i nie ma ochoty na seks
Od: "Roch Dz." <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
news:cj71sh$e0v$2@theone.laczpol.net.pl...

> Jakoś się za szybko zmyłaś jak na wielkie uwielbienie.
>
> Eulalka, powątpiewająco.

soryy, nie mam ostatnio czasu na was
rany, gdybym tu non stop bywala, to stalabym sie jak wy
a nie chce byc taka prosta

152. Data: 2004-09-27 14:45:37

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_utandetta.com> szukaj wiadomości tego autora

"Roch Dz." <r...@i...pl> skrev i meddelandet

> soryy, nie mam ostatnio czasu na was

Rozumiemy - tropisz narzeczonego?

> rany, gdybym tu non stop bywala, to stalabym sie jak wy
> a nie chce byc taka prosta

Czyz mozna byc prostsza od ciebie?

--
sveana

153. Data: 2004-09-27 14:54:24

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
z Tobą Roch Dz., spowodowaną tym faktem frustracją:

> soryy, nie mam ostatnio czasu na was
> rany, gdybym tu non stop bywala, to stalabym sie jak wy
> a nie chce byc taka prosta

IMO jesteś bardzo skomplikowana i inteligentna.

puchaty

--
"Nie chciałam cię obrazić, skąd te głupie wnioski?" Roch Dz.

154. Data: 2004-09-27 15:51:12

Od: "Margola Sularczyk" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
v...
> Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
> z Tobą Roch Dz., spowodowaną tym faktem frustracją:

> IMO jesteś bardzo skomplikowana i inteligentna.
>
> puchaty

No widzisz, puchaty, nie mówiłam ostatnio, ze miewasz kontrowersyjne
poglądy? ;)

Margola

155. Data: 2004-09-27 17:52:45

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik krys napisał:

> Przepraszam, czy ja wyciągam prawidłowe wnioski? Bo mi wyszło, że mądrość
> siedzi w penisie. Hmm...

Cóż - najwyraźniej, właśnie znaleźliśmy dowód na to, że stwierdzenie
jakoby mężczyźni myśleli fiutami jest prawdą.
No, Panowie i Panie - sam Einstein, by się takiego odkrycia nie powstydził.

Eulalka

156. Data: 2004-09-27 17:53:52

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Roch Dz. napisał:

> a nie chce byc taka prosta

A pewnie. Jak to jest być zakręconym jak....? ;)

Eulalka

157. Data: 2004-09-27 17:54:21

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik puchaty napisał:

> IMO jesteś bardzo skomplikowana i inteligentna.

Ynteligentna chyba.

Eulalka

158. Data: 2004-09-27 18:13:46

Od: "Roch Dz." <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A pewnie. Jak to jest być zakręconym jak....? ;)

a jak to jest być taką łatwą jak ty?

159. Data: 2004-09-27 19:47:20

Od: Sebastian Pasikowski <p...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka napisał(a):

>Cóż - najwyraźniej, właśnie znaleźliśmy dowód na to, że stwierdzenie
>jakoby mężczyźni myśleli fiutami jest prawdą.

No, mamy przynajmniej czym myśleć ;P

--
jid: psikus[<at>]chrome[<dot>]pl

160. Data: 2004-09-27 19:56:39

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cóż - najwyraźniej, właśnie znaleźliśmy dowód na to, że stwierdzenie
> jakoby mężczyźni myśleli fiutami jest prawdą.
> No, Panowie i Panie - sam Einstein, by się takiego odkrycia nie
> powstydził.

No i wyjaśniło sie przy okazji dlaczego kobiety tak lecą na inteligencję ;)

Pozdrawiam
Andrzej

odpowiedzialność (długie)
Jak się zachować ?