On jest zmeczony i nie ma ochoty na seks

31. Data: 2004-09-24 11:23:36

Temat: Re: On jest zmeczony i nie ma ochoty na seks
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roch Dz." <r...@i...pl> napisał w wiadomości
news:cj0ul7$c0u$1@nemesis.news.tpi.pl...

> pomysl, blagam Cie

Błagam Cię - nie myśl... Robisz to ze zbyt dużym zadęciem ;)

Monika

32. Data: 2004-09-24 11:23:58

Od: "Roch Dz." <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

no dobra, to czemu nie odpowiada mi zaden facet??

bo oni sa za madrzy na to zeby bawic sie z kims takim jak ja w gry slowne i
epitety
ale nie, przepraszam, jestescie tez strasznie inteligentne, ale nie
potraficie tylko myslec, taki maly szczegol,
i Wy chcecie rownouprawbnienia???

33. Data: 2004-09-24 11:25:20

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-24 13:19:32 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Roch Dz.* skreślił te oto słowa:

> o rany, biedne kobiety o blond wlosach

To chyba nie do mnie, bo ja szatynka z natury :]

> wroccie jak bedziecie mic iq>140,

Pochwal się jakie masz :]

> bo skoro nie wiecie o jakiej rasie ja
> mowie

Wytłumacz nam konkretnie :]

> i o tym ze aby bylo rownouprawnienie to trezbaby bylo zmienic
> konkretne jednostki,

Które tak dokładnie i konkretnie? ;]

> a tego sie nie da, chyba ze mlodych mezczyzn bedzie sie
> wychowywac jak dziewczynki lu na odwrot, akle wtedy ola boga, ratujcie mnie,
> co to by bylo

Napisz co by było :]

> moze gdyby bylybyscie bogiem, to dopiero by wam sie to udalo,

Myslisz, ze jak sie wszystkie razem zbierzemy to damy rade byc jednym
bogiem? ;]

> ale i tak
> znajdzie sie jakas jednostka, ktora bedzie miala gdzies rownouprawnienie

No wiesz... to działa na tej samej zasadzie, że np taka panna zdaje maturę,
a i tak nie potrafi pisać po polsku ;]

> ah te marzycielki

I dziwki, pamiętaj o tym :]
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

34. Data: 2004-09-24 11:28:19

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-24 13:23:58 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Roch Dz.* skreślił te oto słowa:

> no dobra, to czemu nie odpowiada mi zaden facet??

A to Ty nie masz narzeczonego, który Cię zdradził,z którym amsz dziecko, i
z którym zyjesz?
On Ci nie odpowiada? ;]

> bo oni sa za madrzy na to zeby bawic sie z kims takim jak ja w gry slowne i
> epitety

Jakby Ci to napisać, z Tobą się nie da bawić w gry słowne z powodu Twoich
pewnych braków...
A co do zabawy w epitety - to jakas nowa moda? ;]

> ale nie, przepraszam, jestescie tez strasznie inteligentne, ale nie
> potraficie tylko myslec, taki maly szczegol,

A jak fizycznie pogodzic wysoką inteligencję z nieumięjtnością myślenia?
Mozesz przedstawic swoją teorię?;]

> i Wy chcecie rownouprawbnienia???

A co Cię tak dziwi? ;]
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

35. Data: 2004-09-24 11:29:09

Od: "Griniu" <p...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> o rany, biedne kobiety o blond wlosach
> wroccie jak bedziecie mic iq>140, bo skoro nie wiecie o jakiej rasie ja

Wtedy już ani jednego zdania nie zrozumiesz...

> mowie i o tym ze aby bylo rownouprawnienie to trezbaby bylo zmienic
> konkretne jednostki, a tego sie nie da, chyba ze mlodych mezczyzn bedzie
sie
> wychowywac jak dziewczynki lu na odwrot, akle wtedy ola boga, ratujcie
mnie,
> co to by bylo

Świetne zdania formułujesz. Ile masz lat lub na jakim poziomie skończyłaś
edukację, jeśli można wiedzieć?
Nie chcę strzelać, aby cię nie urazić...

> moze gdyby bylybyscie bogiem, to dopiero by wam sie to udalo, ale i tak
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
ROTFL!!!!

Griszczuk

36. Data: 2004-09-24 11:31:58

Od: "Griniu" <p...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> tez pomysl

Zazdrościsz zdolności myślenia??
Roch, niedość, że masz poglądy z kosmosu, urzywasz języka dziecka z
podstawówki uzupełnionego wulgaryzmami (seks = spuszczanie i takie tam...),
nie masz poczucia humoru, to na dodatek umolnie starasz się być tu
nielubiana. Ciekaw jestem dlaczego??

Griszczuk

37. Data: 2004-09-24 11:32:34

Od: "Roch Dz." <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> To chyba nie do mnie, bo ja szatynka z natury :]

myslalam ze chociaz brunetki sa inteligentne

> Pochwal się jakie masz :]

widze ze wielokrotnie wyzsze niz ty

> Wytłumacz nam konkretnie :]

to nie zrozumialas??

> Które tak dokładnie i konkretnie? ;]

no na przyklad niektore kobiety musza stac sie bardziej inteligentne

> Napisz co by było :]

wtedy nie bylabys z facetem meskim, tylko wiadomo jakim, chyba ze takich
lubisz

> Myslisz, ze jak sie wszystkie razem zbierzemy to damy rade byc jednym
> bogiem? ;]

na pewno, slyszalam ze od czestego myslenia o czyms, moze sie to spelnic

> I dziwki, pamiętaj o tym :]

a czy ja Cie nazywalam dziwka, ??, skoro tak pomyslalas to widac masz jakies
powody zeby tak o sobie sadzic

ponowie znowu to co napisaam komus juz: gdybyscie byly choc troche madre, to
nie reagowalybyscie na moje zaczepki!!! - to jest fakt, a ja tu sie z Was
niezle nabijam

rd

38. Data: 2004-09-24 11:33:31

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> I dziwki, pamiętaj o tym :]

Właśnie, nie zapominajmy o tym, że się puszczamy :D

Monika

39. Data: 2004-09-24 11:34:26

Od: "Griniu" <p...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2004-09-24 13:02:55 w sprzyjających i niepowtarzalnych
okolicznościach
> przyrody grupowicz *Eulalka* skreślił te oto słowa:

> To oczywiste - nie ma go :] A reszte to już Freud przelała na papier ;]

Freud miał penisa... I nie przelała, ROTFL!
Griszczuk

40. Data: 2004-09-24 11:34:34

Od: "Roch Dz." <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Griniu" <p...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
> Wtedy już ani jednego zdania nie zrozumiesz...

ojej, jakas ty ostra, lubie takie kobiety

> Świetne zdania formułujesz. Ile masz lat lub na jakim poziomie skończyłaś
> edukację, jeśli można wiedzieć?
> Nie chcę strzelać, aby cię nie urazić...

ty i moze je swietnie formulujesz, ale tresci to one zadnej nie maja

odpowiedzialność (długie)
Jak się zachować ?
Test programu AnoMail
pytanie do mężatek c.d.