On jest zmeczony i nie ma ochoty na seks

51. Data: 2004-09-24 11:43:01

Temat: Re: On jest zmeczony i nie ma ochoty na seks
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-24 13:39:06 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Roch Dz.* skreślił te oto słowa:

> nie myslalam o kolorze skory
> rany boskie

To bądz tak miła i odpowiedz na moje pytania :]
Przytoczę Ci je tutaj jeszcze raz:
Po pierwsze ustalmy, czy Ty wiesz co to jest rasa?
Po drugie, jeśli wiesz co to rasa możesz wyjaśnić jaki ma to związek z
róznouprawnieniem płci?
Po trzecie, dlaczego mam marzyc u równouprawnieniu?
Po czwarte, dlaczego mam niby zmieniac jednostki?

Po piąte i najważniejsze, czy potrafisz używać w sposób zrozumiały dla
reszty społeczeństwa języka polskiego?
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

52. Data: 2004-09-24 11:43:20

Od: "Griniu" <p...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2004-09-24 13:34:26 w sprzyjających i niepowtarzalnych
okolicznościach
> przyrody grupowicz *Griniu* skreślił te oto słowa:

> Zygmunt tak, jego córka parająca się tą dziedziną nauki co on nie miała ;]

To mówisz, że Zyguś miał córkę? :)
Griszczuk

53. Data: 2004-09-24 11:43:23

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Roch Dz. napisał:

> wnioski wyciagnij sama

Już dawno nie było tu takiego śmiesznego trolla :)

Eulalka

PS. I niech nikt nie próbuje przepedzać, bo
publicznie zlinczuję za pozbawienie mnie darmowej
rozrywki.

54. Data: 2004-09-24 11:43:47

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roch Dz." <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> no dobra, to czemu nie odpowiada mi zaden facet??
>
> bo oni sa za madrzy na to zeby bawic sie z kims takim jak ja w gry slowne

Oni się z Tobą, obawiam się, nie bawią także w gry wstępne...

Margola

55. Data: 2004-09-24 11:45:57

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia napisał:

> Ja jesynie przeanalizowałam Twoją teorię, na paluszkach policzyłam ilu
> panów się we mnie spuszczało, i mi wyszło że zgodnei z teorią jestem dziwką
> :]

Zgodnie z tą teorią 99% z nas to dziwki ;)

Eulalka

56. Data: 2004-09-24 11:47:14

Od: "Roch Dz." <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to Ty nie masz narzeczonego, który Cię zdradził,z którym amsz dziecko, i
> z którym zyjesz?
> On Ci nie odpowiada? ;]

chodzilo mi o odpowiadanie na grupe
sic

> A jak fizycznie pogodzic wysoką inteligencję z nieumięjtnością myślenia?
> Mozesz przedstawic swoją teorię?;]

no coz, wiec krotko i zwiezle: mozna byc inteligentnym, ale jak ktos nie
umie nic czerpac z tej inteligencji to nie potrafi jej wykorzystac, ale to
nie znaczy ze inteligentny nie jest

> A co Cię tak dziwi? ;]

nie dziwi mnie bo go jej chcve, ale wiem ze nigdy nie bedzie, bo trzeba by
bylo zmieniac jednostki, a tak sie nie da

ile razy mam ponawiac !!!!
GDYBYSCIE BYLY CHOC TROCHE INTELIGENTNE, OLEWALYBYSCIE MNIE
MASZ JUZ DOWOD SWOJEJ INTELIGENCJI??

57. Data: 2004-09-24 11:49:22

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

> GDYBYSCIE BYLY CHOC TROCHE INTELIGENTNE, OLEWALYBYSCIE MNIE
> MASZ JUZ DOWOD SWOJEJ INTELIGENCJI??

Dlaczego miałabyś być rozrywką dla mas, nie dla wyższych sfer? Sięgaj tam,
gdzie wzrok nie sięga (w dalszym ciągu)

Margola

58. Data: 2004-09-24 11:49:29

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie myslalam o kolorze skory

A co za róznica ??

A, rozumiem, przy twoim IQ łapie się określone słowo tylko w jednym
kontekście.
Równouprawnienie w ogóle to juz zbyt szeroki zakres - styki ci się
przegrzewają. :D

Zatem wg Ciebie równouprawnienie ludzi o różnej płci (nie, nie rasie - rasa
to całkiem coś innego niż płeć) jest możliwe tylko przez zrównanie na
poziomie pierwszorzędowych cech płciowych, a o równouprawnieniu ludzi o
różnym kolorze skóry jeszcze w swoim życiu nie myślałaś, dlatego nie wiesz,
że odbyło się to nie przez zrównanie na poziomie podstawowych cech (czyli
kolor skóry) tylko na mocy aktów prawnych ??

Nie martw się, podrośniesz to i o tym pomyślisz :D

Monika

59. Data: 2004-09-24 11:49:59

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-24 13:43:20 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Griniu* skreślił te oto słowa:

> To mówisz, że Zyguś miał córkę? :)

Z tego co pamiętam to Anię :]

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

60. Data: 2004-09-24 11:50:34

Od: "Griniu" <p...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Griniu" <p...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
>
> ojej, jakas ty ostra, lubie takie kobiety

Tak się składa, że mam penisa, wyobraź sobie.

> ty i moze je swietnie formulujesz, ale tresci to one zadnej nie maja

Twoje mają wielkie przesłanie, cytuję:
1. "widac go masz, skoro uwazasz sie za taka madra,
a to chyba oczywiste ze gdybys byla choc troche madra nie odpowiadalabys na
moje zaczepki, ale coz, widac nie jestes"
2. "a co do rownouprawnienia to bedzie wtedy, gdy wyginie jedna "rasa" na
ziemi,
wtedy bedziesz mogla o nim pomarzyc, bo nigdy nie zmienisz jednostek"
3. "o rany, biedne kobiety o blond wlosach
wroccie jak bedziecie mic iq>140, bo skoro nie wiecie o jakiej rasie ja
mowie i o tym ze aby bylo rownouprawnienie to trezbaby bylo zmienic
konkretne jednostki, a tego sie nie da, chyba ze mlodych mezczyzn bedzie sie
wychowywac jak dziewczynki lu na odwrot, akle wtedy ola boga, ratujcie mnie,
co to by bylo
moze gdyby bylybyscie bogiem, to dopiero by wam sie to udalo, ale i tak
znajdzie sie jakas jednostka, ktora bedzie miala gdzies rownouprawnienie"

To ostatnie nadaje się do księgi rekordów guinessa jako najdłuższe i
najgorzej złożone zdanie na forum...

--
Griniu Rozbawiony

odpowiedzialność (długie)