On jest zmeczony i nie ma ochoty na seks

81. Data: 2004-09-24 12:00:44

Temat: Re: On jest zmeczony i nie ma ochoty na seks
Od: "Griniu" <p...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roch Dz." <r...@i...pl> napisał w wiadomości
news:cj1200$rjn$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> a co z tego ze masz w akcie rownouprawnienie??
> juz mowilam ze nie zmienisz jednostek i tak czy siak beda oni traktowac
> mniejszosci z pogarda
> wariactwo, powiem na przyklad ze jestes glupia, to juz mnie do sadu
> zamierzasz pozwac bo w ktoryms tam artykule jest rownoupawnienie??
> nie zmienisz tego nigdy

Boże, jakaś ty pusta!

Griszczuk

82. Data: 2004-09-24 12:00:52

Od: "Roch Dz." <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wkoncu ktos choc troche myslacy

83. Data: 2004-09-24 12:01:42

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jomi" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

Wątku co prawda nie mam czasu czytać, ale widzę że jest długi i podejrzewam
że dostałaś już bardzo wiele mądrych rad, podejrzewam też że padła już
propozycja udania się do seksuologa.

Pozdrawiam
Andrzej

84. Data: 2004-09-24 12:03:19

Od: "Roch Dz." <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Griniu" <p...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości

> Najlepiej jest drażnić mniej inteligentnych od siebie. Będziesz miała z
tym
> duży problem, wścipska babo...
> Jak twoja córka będzie taka jak ty, to nigdy jej nie mów, że istnieje
forum.

a co ?? nie rozdraznilam cie??

85. Data: 2004-09-24 12:05:46

Od: "Roch Dz." <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, proszę ! Jaki świetny efekt osiągnięty takimi marnymi środkami :D

a co bede marnowac swoje sily na Was

86. Data: 2004-09-24 12:05:50

Od: "Griniu" <p...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Griniu" <p...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości

> tym
> forum.
>
> a co ?? nie rozdraznilam cie??

Nie. Zdumienie tylko budzi we mnie poziom twojej glupoty...
Griszczuk

87. Data: 2004-09-24 12:07:01

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiem, dlatego probuje rozkrecac wszystkich jak tylko moge

No, proszę ! Jaki świetny efekt osiągnięty takimi marnymi środkami :D

Monika

88. Data: 2004-09-24 12:08:40

Od: "Roch Dz." <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to co? a przed chwilą przekonywałaś, że faceci z tobą nie dyskutują :D

ola boga

89. Data: 2004-09-24 12:09:26

Od: "Griniu" <p...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
podejrzewam
> że dostałaś już bardzo wiele mądrych rad, podejrzewam też że padła już

Coś ty :) Jest tam tylko wymiana zdań z trollem o imieniu Roch Dz. :D
Ubaw na maksa.
Zapraszamy :D

Griszczuk

90. Data: 2004-09-24 12:09:32

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a moze w ogole potrojna??

No, co Ty! A kto byłby tą trzecią stroną ? ;)

Bo Ciebie nie podejrzewam o podwójną prowokację. To potrafią ludzie dopiero
powyżej 190 IQ :D

Monika

odpowiedzialność (długie)
Jak się zachować ?