Onanizm

11. Data: 2004-08-02 15:32:50

Temat: Re: Onanizm
Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@g...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2 Aug 2004 16:34:13 +0200, "L&N lab"
<l...@w...pl> wrote:

>To na podstawie...?

Moze doswiadczen osobistych? Kto wie... ;-)

Klapuch

12. Data: 2004-08-03 05:20:34

Od: Trabant <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Peter wrote:

> Z pl.listserv.chomor.pl

> czy to prawda`?
>
> Pozdrawiam
> Pejter

Tak prawda i jeszcze na dodatek wlosy miedzy palcami zaczynaja rosnac.

13. Data: 2004-08-03 10:26:37

Od: kakrysa <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to teraz każdy facet w okularach bedzie mi się kojarzył w odpowiedni
> sposób :PPP

wiec to pewnie faceci wynalezli szkla kontaktowe :D

14. Data: 2004-08-03 10:35:31

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 03 Aug 2004 05:20:34 GMT, Trabant wrote:

> Tak prawda i jeszcze na dodatek wlosy miedzy palcami zaczynaja rosnac.

Ja słyszałem, ze właśnie włosy na oczach wyrastają.

;)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

15. Data: 2004-08-03 14:21:49

Od: "Jacek S." <o...@n...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Aug 2004 11:35:31 +0100, Marek Bieniek
<a...@s...re.invalid> napisał:

> Ja słyszałem, ze właśnie włosy na oczach wyrastają.
>
> ;)

Znaczy się, cip... piz... ekhm... Zanczy zarastają?
Czyli dobrze dziadkowie bajają.
;-)

--
Jacek S. / Opera M2/7.50

16. Data: 2004-08-03 19:07:42

Temat: Odp: Onanizm
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Peter <p...@i...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych

Jesli siedzi sie zbyt blisko ekranu komputera :)
Mozna takze nabawic sie skrzywienia czlonka uzywajac tylko jednej reki. Tak
jak w normalnym seksie, tutaj urozmaicenie takze jest wazne.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

17. Data: 2004-08-04 07:51:05

Temat: Re: Odp: Onanizm
Od: majwe <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Trapez napisał:

> Mozna takze nabawic sie skrzywienia czlonka uzywajac tylko jednej reki. Tak
> jak w normalnym seksie, tutaj urozmaicenie takze jest wazne.

A co grozi masturbującym się kobietkom? :):):)

18. Data: 2004-08-04 08:56:57

Od: "Szachysta" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co grozi masturbującym się kobietkom? :):):)

Dalekowzroczność!

Szachysta

19. Data: 2004-08-04 18:05:36

Od: "DrMaro" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szachysta" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ceq8ck$h74$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Dalekowzroczność!

I włosy na plecach
]:->

--
Marek Pietroczuk
n...@p...fm

nadżerka
Wysokie Alt i Ast - PILNE
resekcja korzeni zęba
Potrzebuje lekkiej konsultacji - alkohol po smierci
[hdk] krew z nosa.. nadmiar krwi ??