Potrzebuje lekkiej konsultacji - alkohol po smierci

1. Data: 2004-08-01 10:44:41

Temat: Potrzebuje lekkiej konsultacji - alkohol po smierci
Od: "R.K." <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czesto, przegladajac protokoly z badan cialka
szklistego oka , pobranego po smierci osoby , da
sie zauwazyc , obecnosc alkolou w ilosciach
subminimalnych ( setne promila ), pomimo , ze
osoba ta przed smiercia , z cala pewnosci nie pila
alkoholu. Z infirmacji ktore mi udzielila jedna pani
sedzia wynika, ze wydzielanie sie alkoholu jest
zwiazane z procesami posmiertnymi ( gnilnymi ).
Okolicznosci te sa nader istotne zwlaszcza , gdy
ciezko jest ustalic winnego wypadku drogowego,
a czesto powyzszy fakt jest wykorzystywany,
do sugerowania, iz sprawca mogl byc niezyjacy
pokrzywdzony , albowiem wykryto alkohol
w jego organizmie. Stad pytanie : czy
moglby mi ktos te zjawiska naswietlic , podac
nazwe , ewentualnie jakis cytat ksiazkowy ,
z autorem , strona, coby mozna bylo zacytowac
w razie potrzeby. Slyszalem o monografi
,, toksykologia alkoholu'' , gdzie te zjawiska sa
ponoc dokladniej omowione , lecz nie mam chwilowo
do tej publikacji dostepu.

2. Data: 2004-08-03 06:00:54

Od: "R.K." <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R.K." <...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Czesto, przegladajac protokoly z badan cialka
> szklistego oka , pobranego po smierci osoby , da
> sie zauwazyc , obecnosc alkolou w ilosciach

czyby problem byl az....tak niespotykany ?:))

3. Data: 2004-08-03 15:49:24

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@g...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 3 Aug 2004 08:00:54 +0200, "R.K." <...@w...pl> wrote:

>czyby problem byl az....tak niespotykany ?:))

Nikt, komu po smierci wykryto alkohol nie chce sie wypowiadac.

Klapuch

[hdk] krew z nosa.. nadmiar krwi ??
Lekarstwa do oddania
lejkowata klatka piersiowa