Skurzcz w łydce.

1. Data: 2004-08-01 08:49:14

Temat: Skurzcz w łydce.
Od: "Mariusze" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Okrutnie bolący w łydce.
Co brać zapobiegawczo a co doraźnie?

Jak odwiedziłem Mamę to miałem z rana nerwówkę z tego powodu.
Szkoda mi jej bardzo, czy można pomóc? Częsty przypadek u niej.

Sam miałem ze dwa razy, i unikam np. prostowania stopy co ułatwia
wystąpienie skurczu.

Mariusze

2. Data: 2004-08-01 09:01:26

Temat: Re: Skurzcz w łydce.
Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusze" <f...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ceiaqk$e58$2@news.onet.pl...
> Okrutnie bolący w łydce.
> Co brać zapobiegawczo a co doraźnie?

W każdym momencie magnez. Musujący, w tabletce, naturalny. Mija szybciutko,
jeśli uzupełnisz niedobory i będziesz im zapobiegał.

> Jak odwiedziłem Mamę to miałem z rana nerwówkę z tego powodu.
> Szkoda mi jej bardzo, czy można pomóc? Częsty przypadek u niej.

j.w. :)

> Sam miałem ze dwa razy, i unikam np. prostowania stopy co ułatwia
> wystąpienie skurczu.

Hmmm... Mnie uczono, że mimo okropnego bólu najszybciej skurcz minie, jeśli
się właśnie rozprostuje mięśnie. Boli okrutnie, toteż najczęściej w razie
skurczu musi pomóc druga osoba, chwycić nogę i rozprostować, rozmasować.
Fakt, że kiedy nogą nie ruszamy, boli mniej, ale dłużej! :)

Pozdr.
D.

3. Data: 2004-08-01 09:31:18

Od: "Mariusze" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ceibhs$k5k$1@opal.icpnet.pl...

> [...]
rozmasować.
> Fakt, że kiedy nogą nie ruszamy, boli mniej, ale dłużej! :)

Dzięki.
Masowałem i machłem jej nogą ile człowiek ma sił z rana.
Czy dobrze myślę, postawić magnez rozpuszczony w szklance przy łóżku?
Czy też tabletkę i wodę - dłużej.

Mariusze

4. Data: 2004-08-01 10:08:07

Od: "safanduaal" <d...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tabletke i wode, na wiekszosci tego typu specyfikow jest napisane, zeby
napoj przygotowywac tuz przed spozyciem :-)

Pozdrawiam.

5. Data: 2004-08-01 13:21:00

Od: "Pierre" <U...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, ale o ile pamietam to skurcze lydek zwiazane sa z brakiem
potasu a nie magnezu. W kazdym razie Aspargin na pewno pomoze (potas+magnez)
;-)

P.

6. Data: 2004-08-01 15:00:02

Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pierre" <U...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ceiqs7$rkt$1@news.onet.pl...
> Przepraszam, ale o ile pamietam to skurcze lydek zwiazane sa z brakiem
> potasu a nie magnezu. W kazdym razie Aspargin na pewno pomoze
(potas+magnez)
> ;-)

Może niech się wypowie jakiś lekarz, ale z tego co wiem, oba te pierwiastki
mają tu znaczenie. Ja napisałam, co mnie pomaga, skurcze w łydkach u mnie
likwiduje podawanie samego magnezu :)

D.

7. Data: 2004-08-01 20:16:58

Od: "Szachysta" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, ale o ile pamietam to skurcze lydek zwiazane sa z brakiem
> potasu a nie magnezu. W kazdym razie Aspargin na pewno pomoze
(potas+magnez)

A czy on nie jest na recepte?

Magnez nie jest, a potas jest, wiec Aspargin chyba tez...

pozdro
Szachysta

8. Data: 2004-08-02 06:29:53

Od: "Pierre" <U...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Apsargin nie jest na recepte. Niedawno kupowalem.

Pozdrawiam

P.

9. Data: 2004-08-02 07:21:54

Od: "Szachysta" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Apsargin nie jest na recepte. Niedawno kupowalem.

To ciekawe dlaczego potas (np. KALIPOZ) jest na recepte?

Szachysta

Artroskopia - symulacje zabiegów w tym rekon ACL
Wszystko o artroskopii - opinie pacjentów
fibromialgia
Oddawanie krwi
wlosy lub ich brak