Re: Onanizm a wzrok

Data: 2005-05-31 23:09:01
Temat: Re: Onanizm a wzrok
Od: turbos10 <t...@i...pl>

w <news:d7i1iu$hio$1@inews.gazeta.pl>
tommy di simone napisał(a):

> Pomijając twoje błędy ortograficzne: A co to ma wspólnego ze sobą
> ?

No nic ze soba niema! Ciesze sie ze to pojoles! Na to ze seks jest
niechigieniczny odpisales ze bakterie powoduja wiernosc u kobiet. A ja
ci na to odpisalem zebys zweryfikowal swoje poglady i stwierdzilem ze
to niezmienia faktu ze maja bakterie.

> Myślisz, że rozmowa z kobietami zmieni twój pogląd na ilość
> bakterii w pochwie lub wogóle pogląd na tą sprawę ?

Chodzilo ci o wiernosc i na ten temat odpisalem. Zawsze odpisuj na
temat pod cytatem, tak jak ja. Wtedy jest ciaglosc dyskusji i jasnosc
co komentujesz.

> Okay - faktem jest, że prowokujesz.

Niema sprawy.

> "Nie zmieniaj", a nie "niezmieniaj"
> Pytanie jak najbardziej w temacie. Myślisz , że w twojej jamie
> ustnej nie ma 150-ciu bakterii ? Poważnie pytam.

Niewiem nieliczylem. Powiedz, czy higienicznie bedzie jak Ci w twarz
napluje?

Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie
słowne utarczki załatwiaj listami prywatnymi.