Onanizm a wzrok

51. Data: 2005-06-03 08:56:43

Temat: Re: Onanizm a wzrok
Od: "Livia" <psotnick@WYTNIJ_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "turbos10" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
news:Xns966A6CED9E39Bturboswiecznieywy@127.0.0.1...
> w <news:d7p3ro$c7$1@nemesis.news.tpi.pl>

> Alez mowa byla o prawie do wlasnego brzucha. To znaczy ze jak dla Livi
> spuchnie brzuch w wyniku uprawiania seksu to ma prawo zdecydowac co z
> nim zrobic. np skrobanke.

Zejdź ze mnie analfabeto cholerny.
NIGDZIE nie napisałam ani słowa o aborcji. O ile naprawdę umiesz czytać, a
nie tylko chrzanić bez sensu, to pytałam o sposób higienicznego rozmnażania,
a nie przerywania ciąży.
A o swoim ciele i tak będę decydować ja, czy Ci się to podoba, czy nie.
Dorośnij.

L.

Ps. Nie trudź się odpisywaniem.

52. Data: 2005-06-03 09:21:49

Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Alez mowa byla o prawie do wlasnego brzucha. To znaczy ze jak dla Livi
> spuchnie brzuch w wyniku uprawiania seksu to ma prawo zdecydowac co z
> nim zrobic. np skrobanke.

Głópi człowieku!

Mowa była o rozmnażaniu i ewentualnym adoptowaniu dziecka.

Livia pisała o tym, że to Ona zadecyduje o swoim życiu, w jaki sposób będzie
miała dziecko.

Nikt nie mówił o skrobance. To jakiś Twój idiotyczny wymysł, doszukiwanie
się jakiegoś kretyńskiego ukrytego sensu.

Otuz wedlug prawa aborcyjnego wlasnie NIEma
> prawa decydowania o tym. (przejzyj jeszcze raz caly watek).
> Moze za szybko czytasz lub za duzo czytasz i masz problem z
> zapamietaniem o czym byla dyskusja.

Pokaż mi w takim razie dzie livia pisze o skrobance. Nigdzie? No właśnie!
Nic takiego nie pisała.

> To rozciagnij sobie peniska.

Po co mi pyton?

Pozdrawiam i proponuję EOT.
Myślałem że się pośmiejemy trochę z Ciebie, ale skoro w twojej głowie rodzą
się jakieś niestworzone historie, sugerujesz ludziom jakieś dziwne praktyki,
to nie ma sensu rozmawiać.

Daria przynajmniej była tylko zabawna i ogólnie się czepiała :->

53. Data: 2005-06-03 10:31:46

Od: turbos10 <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:d7p68d$gmk$1@nemesis.news.tpi.pl>
Livia napisał(a):

> Użytkownik "turbos10" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Zejdź ze mnie analfabeto cholerny.

Co argumenty sie koncza? To sie zaczynaja wyzwiska i wycieczki
osobiste.

> NIGDZIE nie napisałam ani słowa o aborcji.

Alez oczywiscie ze nienapisalas jak chcesz sie upewnic to przeciez
mozesz przeczytac caly watek.

>O ile naprawdę umiesz
> czytać, a nie tylko chrzanić bez sensu, to pytałam o sposób
> higienicznego rozmnażania, a nie przerywania ciąży.

I dostalas odpowiedz. Niemusicie sie rozmnazac. Za to zaoferowalem cos
innego - adopcje. I prawde mowiac niesadze zebys mila ochote sie
rozmnazac. A moze sie myle?

> A o swoim ciele i tak będę decydować ja, czy Ci się to podoba, czy
> nie. Dorośnij.

To cie zamkna. Najpierw mowisz o decydowaniu o wlasnym zyciu a teraz
mowisz o decydowaniu o smierci dziecka.

> Ps. Nie trudź się odpisywaniem.

To dla mnie zaden trud. Powinnas mnie wrzucic do KF dla swojego
psychicznego dobra. Jestes przewrazliwiona i wszystko bierzesz do
siebie. Najpierw stwierdzilas ze jestem niemily(a post wlasciwie wcale
niebyl niemily). Teraz sie oburzylas jak podalem przyklad z Toba, a
przeciez chodzilo o to ze kobieta niemoze do konca decydowac o 'swoim
prywatnym zyci' (jak to nazwalas). Pamietaj wrazliwi maja gorzej,
powinnas to jakos wyleczyc. Niewiem moze jakas terapia albo
psychotropy.

Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie
słowne utarczki załatwiaj listami prywatnymi.

54. Data: 2005-06-03 10:45:43

Od: turbos10 <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:d7p7j8$pnm$1@nemesis.news.tpi.pl>
Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

> Głópi człowieku!

sam jestes gupi.

> Mowa była o rozmnażaniu i ewentualnym adoptowaniu dziecka.
>
> Livia pisała o tym, że to Ona zadecyduje o swoim życiu, w jaki
> sposób będzie miała dziecko.

To jej odpisalem ze jej pozwalam decydowac o swoim prywatnym zyciu, a
jednoczesnia uswiadomilem ze niema prawa decydowc o tym czy urodzi
dziecko czy nie. Czego w tym nierozumiesz?

> Nikt nie mówił o skrobance. To jakiś Twój idiotyczny wymysł,
> doszukiwanie się jakiegoś kretyńskiego ukrytego sensu.

Widze ze niewidzisz sensu w mych slowach. Nieda sie ci tego
wytlumaczyc.

> Otuz wedlug prawa aborcyjnego wlasnie NIEma
>
> Pokaż mi w takim razie dzie livia pisze o skrobance. Nigdzie? No
> właśnie! Nic takiego nie pisała.

Przeczytaj to jeszcze raz. To ja pisze nie livia.

> Po co mi pyton?

No zebys mugl siegnac.

> Pozdrawiam i proponuję EOT.
> Myślałem że się pośmiejemy trochę z Ciebie, ale skoro w twojej
> głowie rodzą się jakieś niestworzone historie,

Od poczatku podjezewalem ze jestes trolem, znajdujacym radosc w
denerwowaniu ludzi swoja glupota.

55. Data: 2005-06-03 11:38:54

Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

>w <news:d7p7j8$pnm$1@nemesis.news.tpi.pl>

Ciach twoje brednie

Zacytuj w którym miejscu Livia napisała o usuwaniu ciąży.
Pamiętaj, że decydowanie czy się będzie uprawiało seks i czy nie to nie jest
aborcja.

Seco

56. Data: 2005-06-03 13:12:37

Od: turbos10 <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:d7pfkb$jjh$1@nemesis.news.tpi.pl>
Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

> Zacytuj w którym miejscu Livia napisała o usuwaniu ciąży.
> Pamiętaj, że decydowanie czy się będzie uprawiało seks i czy nie
> to nie jest aborcja.

Czy kturys z grupowiczow zechcialby to wytlumaczyc dla Secola? Mi juz
rece opadaja.

57. Data: 2005-06-03 15:43:27

Temat: TURBOS10 TO GUPI OBWISLY HUJ I PSYCHOPATA
Od: mac <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

KONIEC TEMATU

58. Data: 2005-06-03 15:54:49

Od: psb <p...@u...to> szukaj wiadomości tego autora

turbos10 napisał(a):
> To nie jest żaden zabobon, od onanizmu traci się wzrok.

Pozwolę sobie zacytować z innej grupy:

">jasssne... że tak drastycznie przyrównam: a od walenia konia to się
ślepnie.

Wisz, jak się walnie konia, a on odda z kopyta w łeb..
to może się i oślepnie; ale myślę że statystyki są niskie ;)"

sp

59. Data: 2005-06-04 08:56:27

Od: tommy di simone <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Liviu najdroższa ! Mieliśmy nie karmić trolli - ach te emocje !
A taka śliczna pogoda, ptaszki śpiewają ...
Pomyśl o czymś ładnym, np o tym, jak ładnie wygląda zachód słońca.

Bol jadra
Gdzie posiew moczu - [lab we wrocku]
Leczyć czy usuwać górne ósemki
SUper Okazja - Tanio Drukarka Cannon, Cyfrówka Trust, Książki informatyczne
[Okazja Ebay] Tania DRUKARKA, CYFRÓWKA, KSIĄŻKI - ZOBACZ