Ooooo!!!

1. Data: 2010-02-21 04:58:05

Temat: Ooooo!!!
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Handełe szajsem - mam_go...

2. Data: 2010-02-21 08:48:16

Temat: Re: Ooooo!!!
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek <p...@i...pl> wrote:
> Handełe szajsem - mam_go...

Godzina wysłania posta: 05:58, treść: obwieszczenie całemu światu:
"mam go".
Mniejsza o to, co znalazłeś tuż po przebudzeniu (bądź po
nieprzespanej nocy) i dlaczego to aż tak zdumiewające dla Ciebie
było, że postanowiłeś to wszem i wobec obwieścić, ale może załóż
sobie gdzies jakiegoś bloga?...

J.

3. Data: 2010-02-21 09:15:10

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in message

> [...]
> nieprzespanej nocy) i dlaczego to aż tak zdumiewające dla Ciebie
> było, że postanowiłeś to wszem i wobec obwieścić, ale może załóż

A ja tylko załączyłem telewizor na TVNienawiści...

4. Data: 2010-02-21 09:18:39

Od: -=Elwood=- <elwood@[usun]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-21 09:48, Jarek P. pisze:
> Mniejsza o to, co znalazłeś tuż po przebudzeniu (bądź po nieprzespanej
> nocy) i dlaczego to aż tak zdumiewające dla Ciebie było, że postanowiłeś
> to wszem i wobec obwieścić, ale może załóż sobie gdzies jakiegoś bloga?...

To SBecka mentalność. Już ma swojego bloga w postaci teczki w IPN jako TW.
A do normy można zaliczyć wpierdzielanie tego typu postów po różnych
grupach. Prawusek to zmieniony nick, Panslavisty... za dużo ludzi miało
idiotę w KFie i nikt nie odpowiadał na jego posty.

--
-=Elwood=-

Our Knowledge Is Our Power

5. Data: 2010-02-21 12:58:05

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to wszem i wobec obwieścić, ale może załóż sobie gdzies jakiegoś bloga?...

Po co wyciągasz trolla z kfu?

6. Data: 2010-02-22 08:22:42

Od: Wójt <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał

> Godzina wysłania posta: 05:58, treść: obwieszczenie całemu światu: "mam
> go".
> Mniejsza o to, co znalazłeś tuż po przebudzeniu (bądź po nieprzespanej
> nocy)

Od kilku lat szukał swojego obrzezanego fiuta.

W końcu doszukał się go w spodniach.

Bądź wyrozumiały. To duże odkrycie!

7. Data: 2010-02-22 09:59:33

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wójt" <w...@i...pl> wrote in message
> Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał

> Od kilku lat szukał swojego obrzezanego fiuta.
>
> W końcu doszukał się go w spodniach.
>
> Bądź wyrozumiały. To duże odkrycie!

U wójta? Przecież to każdy w Nieporęcie wie, kim Wójt jest...

Ręcznik z mikrofibry
Pomoc w wyborze dwufunkcyjnego kotła
Ubezpieczenie mieszkania - gdzie?
POMOCY - jak korzystac z lodowki?