Opetanie porzadane...

1. Data: 2001-08-09 19:18:41

Temat: Opetanie porzadane...
Od: "\(Turbos\)" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slyszeliscie o efekcie Raikova?
Lape sie czlowieka chipnotyzuje wmawia mu sie ze jest rembrantam i on wtedy
pieknie maluje. Nawet to troche pozostajem po odchipnotyzuwaniu.

1. Data: 2001-08-09 21:09:34

Temat: Re: Opetanie porzadane...
Od: eFranken <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uważajcie...
NieDoWiary! :-D
Czy ktoś już tam był?

Podpowiedź: nagłówek postu rozpoczynającego wątek.

miau

1. Data: 2001-08-10 15:58:10

Od: Leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"\(Turbos\)" <t...@f...onet.pl> pisze:

>Slyszeliscie o efekcie Raikova?
>Lape sie czlowieka chipnotyzuje wmawia mu sie ze jest rembrantam i on wtedy
>pieknie maluje. Nawet to troche pozostajem po odchipnotyzuwaniu.

Gorzej jak sie wmowi ze jest VanGoghiem, bo sobie ucho utnie :))

Pozdrawiam, Leh.
--
Bezplatna gazeta: http://www.gazeta.sky.pl
Life indeed can be fun, if you really want to {des'ree}

1. Data: 2001-08-10 18:25:53

Od: "\(Turbos\)" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Leh" <l...@...pl> napisal w wiadomosci

> Gorzej jak sie wmowi ze jest VanGoghiem, bo sobie ucho utnie :))

To ja bym radzil wmawiac ze sie jest van goghiem po obcieciu ucha.

1. Data: 2001-08-14 17:02:59

Od: Nifhelm <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pewnego (Turbos) napisał(a):

>wtedy
>To ja bym radzil wmawiac ze sie jest van goghiem po obcieciu ucha.
>Pozdrawiam

A moze lepiej Twardowskim? Mieli bysmy wreszcie pierwszego Polaka na
Ksiezycu :).

Pozdrowienia dla fanatyków, sceptyków i całej reszty.

Nifhelm.
--
Sceptycyzm jest nieodłączną częścią poszukiwania prawdy.
Timothy Zahn.

Zoloft-działa?
draznik- popoludnie
Zagadka