Opieka medyczna nie istnieje, jak się więc leczycie?

1. Data: 2012-01-11 21:23:15

Temat: Opieka medyczna nie istnieje, jak się więc leczycie?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomo, że opieka medyczna praktycznie nie istnieje, jak się więc leczycie?

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

2. Data: 2012-01-11 21:27:26

Temat: Re: Opieka medyczna oczywiście ze istnieje
Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> napisał(a):

> Wiadomo, że opieka medyczna praktycznie nie istnieje, jak się więc leczycie?

działa szpitale są czynne przychodnie też
a ty jesteś trolem

Zapraszam na forum
http://sdtv.phorum.pl/viewtopic.php?p=62#62

3. Data: 2012-01-11 21:30:29

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> działa szpitale
Ja dziś w TV słyszałm tylko o zamykanyh.

>są czynne przychodnie też
Też słyszałam o zamykanyh.

> a ty jesteś trolem
Nie jestem trolem. Stawiam to pytanie całkiem poważnie.
Wybierasz płatną spółdzielnię, bioenergoterapełtę, akupunkturę, farmaceutę
bezpośrednio w aptece, czy księgarnię, a może internet?

4. Data: 2012-01-11 22:56:08

Od: "Plumke.pl" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>działa szpitale są czynne przychodnie też
>a ty jesteś trolem

na trola nie dziala

5. Data: 2012-01-12 21:53:13

Od: "yapann" <y...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Buda" <s...@g...pl> wrote in message
> działa szpitale są czynne przychodnie też
> a ty jesteś trolem

niewiem, kim Ty jesteśm, ale może nie byłeś w szpitalu (?)
(albo niespecjalnie umiesz ocenić sytuację).

"Stokrotka" <o...@g...pl> wrote in message
> Wiadomo, że opieka medyczna praktycznie nie istnieje, jak się więc
> leczycie?

prywatnie, (za słoną kasę) albo wcale (najchętniej).

Opieka medyczna to Yeti: nikt nie widział ale każdy wie że coś tu śmierdzi.

6. Data: 2012-01-12 21:59:30

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> niewiem, kim Ty jesteśm, ale może nie byłeś w szpitalu (?)

Ostatatni raz jako leżący pacjent zdaje się w wieku 16 lat,
tj bliżej 30 niż 20 lat temu.

7. Data: 2012-01-13 10:58:20

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Stokrotka wylazło do ludzi i marudzi:

> Wiadomo, że opieka medyczna praktycznie nie istnieje, jak się więc
> leczycie?

U babki.

Qra
--
Wszystko się skańcza.

8. Data: 2012-01-13 10:59:12

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Stokrotka wylazło do ludzi i marudzi:

> Ja dziś w TV słyszałm tylko o zamykanyh.

> Też słyszałam o zamykanyh.

A wystarczy wyłączyć TV.

Qra
--
Wszystko się skańcza.

9. Data: 2012-02-23 22:44:55

Od: Tomas <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2012-01-11, Stokrotka <o...@g...pl> wrote:
> Wiadomo, że opieka medyczna praktycznie nie istnieje, jak się więc leczycie?

Ja czekalem w kolejce na gastroskopie pol roku.
Następnym razem wolalbym pojsc prywatnie.Za poł roku mozna naprawde
sie wykonczyc.Opieka medyczna działa tylko teraz mamy jakiś wysyp
ludzi chorych.Czy to tryb zycia , czy ta skarzona żywność gmo czy cos innego
nie wiem ale widac stajemy sie mniej odporni.Jedyna rada to zadbac sam o siebie
a nie liczyc ze te chore panstwo pomorze.

10. Data: 2012-03-19 11:27:22

Od: jmal10 <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 11 stycznia 2012, 22:23:15 UTC+1 użytkownik Stokrotka napisał:
> Wiadomo, �e opieka medyczna praktycznie nie istnieje, jak si� wi�c leczycie?
>

> --
> Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ďż˝->u, ch->h, rz->ďż˝ lub
> sz, -ii -> -i)
> Ortografia to NAWYK, cz�sto nielogiczny, ktury ludzie oci�ali umys�owo,
> na�ucaj� bezmy�lnie nast�pnym pokoleniom.
> http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

Żyj i odżywiaj się zdrowo nie będziesz musiał chodzić do lekarza

Na wiele pytań i zgłaszanych problemów odpowiedź można znaleźć
na stronie
www.jakdbaszozdrowie.com

komentarz nt. reformy
Znieczulenie ogólne - mdłości i zawroty głowy
cukier + alkohol = ból brzucha
... a w kamasze Ich !
Franciszek Kedzia ginekolog z Katowic poszukowany